کلوپ ویدیو

عبدالله عبدالله در جریان خریداری لباس در لندن شکار کمره شد + ویدیو

© Sputnik / Alexey Vitvitskiy /  مراجعه به بانک تصاویر عبدالله عبدالله در جریان خریداری لباس در لندن شکار کمره شد + ویدیو
عبدالله عبدالله در جریان خریداری لباس در لندن شکار کمره شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ویدیو دیده میشود که رئیس اجراییه افغانستان همراه با اعضای خانواده اش از یکی از گران‌ترین مغازه‌های لباس در لندن در حالیکه چند خریطه در دست دارند، بیرون می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی نشر شده که گویا عبدالله عبدالله، رئيس اجراییه افغانستان روز دوشنبه (۱۰ جون) در یک روز بارانی در لندن همراه با اعضای خانواده اش لباس خریداری می‌کنند.

در ویدیو دیده می‌شود که رئيس اجراییه و خانواده‌اش از مغازه والینتینو (Valentino) که یکی از مغازه‌های برند گران‌قیمت لباس می‌باشد، بیرون می‌شوند. طور مثال، قیمت یک جاکت بچه‌گانه این برند ۱۳۹۵ دالر امریکایی است. همچنان یک جوره کرمچ در این مغازه به قیمت ۸۴۵ دالر امریکایی به‌فروش می‌رسد.

در ویدیو همچنان دیده می‌شود که عبدالله عبدالله یک خریطه مغازه دیگر برند جهانی را در دست دارد — مغازه زیلی (ZILLI). پس از پیدا نمودن و باز نمودن سایت این مغازه دریافتیم که کالاهای ساخت این برند نیز قیمت‌های غیرقابل تصور دارند، مثلاً یک کرتی چرمی مردانه این برند ۳۱۲۵ پوند (حدود ۴۰۰۰ دالر) و یک پیراهن مردانه ۶۳۳ پوند (حدود ۸۰۰ دالر) قیمت دارد.

این در حالیست که سبک پوشش عبدالله عبدالله بارها سوژه خبری رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است. به باور شماری از منتقدین این سبک پوشش رئيس اجراییه افغانستان، برای دومین فرد کشوری که جهت پیشبرد اساسی‌ترین کارهای حکومت نیاز به کمک مالی خارجی دارد و "دستش به جیب جامعه جهانی" است، لازم نیست به سویه روسای جمهور و نخست‌وزیران کشورهای قدرتمند جهانی لباس بپوشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала