تغییر و تبدیل فرماندهان پولیس و ولسوالان زابل

© Photo / ARG / OFFICE OF THE PERSIDENTمحمداشرف غني زابل ولایت
محمداشرف غني زابل ولایت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشرف غنی بعداز سفر کندهار اش روز (جمعه 14 سرطان) با هیأت همراهش به منظور بررسی اوضاع عمومی وارد زابل شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سلام وطندار، آقای غنی در نشست امنیتی که با حضور داشت والی و مسئولان امنیتی زابل در لوای اردوی ملی برگزار شد، به مسئولان امنیتی این ولایت فرمان داد که فرماندهان پولیس ولسوالی را ارزیابی کرده و آن شمار منسوبانی را که چندین سال بدین سو به حیث فرماندهان ولسوالی ها کار کردند تغیر و تبدیل کنند.

محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور در این باره گفته است: «پست‌های دولتی میراثی نیست و فرماندهان به سطح ولسوالی‌ها باید با مردم در تماس باشند و افراد صادق و خدمتگار وطن و مردم در این پست‌ها گماشته شوند.»

رئیس جمهور غنی شبکه تولید برق سولری ولایت کندهار را افتتاح نمود - اسپوتنیک افغانستان
رئیس جمهور غنی شبکه تولید برق سولری ولایت کندهار را افتتاح نمود

آقای غنی به مسئولان امنیتی زابل دستور داده که در بخش پوشش امنیتی در ولسوالی‌های شملزی، نوبهار، اتغر، سیوری، ارغنداب، دای‌چوپان و میزان توجه بیشتر داشته باشند تا از بدترین‌شدن وضعیت امنیتی در این ولسوالی‌ها جلوگیری شود.

رئیس جمهور غنی با اعضای شورای ولایتی زابل نیز دیدار کرد، در این دیدار گفت شمار از ولسوالانی که مدت زیادی در پست های شان گذارند نیز تغییر و تبدیل می شوند.

همچنان به وزارت های دفاع ملی و امور داخله هدایت داد تا پلان های استراتیژیک امنیتی ولایت زابل را آماده سازند و تمامی چالش‌ها، وضعیت امنیتی و مشکلات این ولایت در عرصه‌های ساختاری، تشکیلاتی و کمبود تجهیزات را بگنجانند.

آقای غنی اشره به مسئولان نهادهای امنیتی که در این پلان تهدیداتی را که متوجه این ولایت است نیز بگنجانند و راه‌حل‌های آن را در نظر گیرند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала