حمله تهاجمی 400 جنگجوی گروه طالبان بالای ولسوالی شاجوی

حمله تهاجمی 400 جنگجوی گروه طالبان بالای ولسوالی شاجوی
حمله تهاجمی 400 جنگجوی گروه طالبان بالای ولسوالی شاجوی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته صدها جنگجوی گروه طالبان بالای پوسته های ولسوالی شاجوی ولایت زابل حمله کردند.
کشته شدن معاون نام‌نهاد طالبان برای ولایت زابل - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن معاون نام‌نهاد طالبان برای ولایت زابل

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، گل اسلام سیال،سخنگوی والی زابل درباره حمله های طالبان بالای ولسوالی شاجوی این ولایت پس از ظهر امروز سه شنبه گفت: نیمه شب گذشته حدود 400 طالب مسلح حمله های خود را بالای پوسته های نیرو های امنیتی در مرکز ولسوالی شاجوی آغاز کرده اند که به دلیل مقاومت نیرو های امنیتی، طالبان تا به حال موفق به پیشروی نشده اند.
وی افزود: در همين راستا  7 طالب کشته و 5 طالب دیگر زخمی شده است.
سیال با بيان اينكه در نتیجه این درگیری ها تا حال دو سرباز پولیس نیز شهید شده اند اظهار داشت:  ادعا ها درباره سقوط بیشتر پوسته ها در مرکز ولسوالی شاجوی نادرست می باشد، چرا كه نیرو های کمکی نیز از قلات در حال اعزام به سوی شاجوی اند و گشت های هوایی نیز در ساحه جریان دارد.
سخنگوی والی زابل ابراز داشت: طالبان توان سقوط ولسوالی شاجوی را ندارند و همچنان که در سایر ولسوالی ها  شکست  خوردند در شاجوی نیز با شکست مواجه خواهند شد.
وی با رد پیش روی طالبان در این ولسوالی گفت: امروز در برخی رسانه ها به نقل قول از وزیر محمد جوادی، ولسوال شاجوی نقل شده بود که به دلیل کمبود نیرو احتمال سقوط ولسوالی شاجوی به دست طالبان وجود دارد.
یادآوری می کنیم، که زابل یکی از ولایت های نا امن افغانستان به شمار می رود که طالبان مسلح در بخش های از این ولایت حضور دارند و گاهگاهی بالای مراکز ولسوالی ها و پوسته ها حمله می کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала