دیدار رئیس‌جمهور غنی با هیات افغانستان در نشست دوحه

© Photo / ARG / ARGدیدار رئیس‌جمهور غنی با هیات افغانستان در نشست دوحه
دیدار رئیس‌جمهور غنی با هیات افغانستان در نشست دوحه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور افغانستان با هیات اشتراک کننده از جانب افغانستان در نشست قطر، دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ارگ، اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان امروز (چهارشنبه، 19 سرطان) با هیات اشتراک کننده از جانب افغانستان در نشست دوحه در ارگ ریاست‌جمهوری دیدار کرد.

ارگ - اسپوتنیک افغانستان
ارگ: شرکت کنندگان نشست قطر نمی توانند از دولت نمایندگی کنند

در این دیدار هیات متذکره در مورد سفر شان به قطر و نشست متذکره به رئیس‌جمهور معلومات داده، گفتند که در این نشست روی وحدت ملی، ارزش های نوین، حفظ دستآوردها و پیشرفت های 18 سال گذشته، تبادل نظر کردند.

هیات اشتراک کننده در نشست دوحه ابراز امیدواری نمودند که این نشست بتواند گامی در جهت آغاز گفتگوی مستقیم صلح میان حکومت افغانستان و طالبان باشد.

اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان با بیان اینکه مفاهمه مهم است و ما در تمام مراحل به مفاهمه نیاز داریم، افزود که یگانه راه معقول در پیشرفت صلح این است که طالبان وارد گفتگوی مستقیم با حکومت افغانستان شوند.

رئیس‌جمهور غنی می‌گوید که از جانب ما برای مذاکرات آمادگی کامل وجود دارد و با آنکه قطعنامه شما الزام آور نیست، حکومت افغانستان به آن احترام و ارج می گذارد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد که معمولاً در مذاکرات مسایل دشوار و بحث برانگیز مطرح می‌شوند، اما حکومت افغانستان بخاطر رسیدن به صلح و ثبات پایدار، به تلاش های خویش ادامه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала