Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انوش دستگیر: هدف مان کسب 9 امتیاز و صعود به دور دوم است

© Photo / fb/tffانوش دستگیر
انوش دستگیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان پس از مشخص شدن حریفان تیمش در رقابت های انتخابی جام جهانی در خصوص حریفان افغانستان صحبت کرد و معتقد است تیمش با کسب 9 امتیاز شانس صعود به جام ملت های آسیا را خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، دستگیر که تا پایان رقابت های انتخابی با تیم ملی فوتبال افغانستان قرارداد دارد در این خصوص به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: از قرعه ها راضی هستم. چون از حریفان تا حدودی شناخت کافی داریم. میدانستیم به دلیل این که در پوت چهارم هستیم با تیم های با کیفیت و قوی روبه رو خواهیم شد.

ولی در کل به دلیل این که پرواز های طولانی طی نمیکنیم و بیشتر کشورهای به هم نزدیک هستند، راضی هستم. چون بازیکنان کمتر خسته میشوند.

انوش دستگیر در خصوص حریفان افغانستان در این رقابت ها نیز گفت: در این گروه تجربه بازی در مقابل تیم های عمان و هند را داریم. عمان ما را در جام ایر مارین مالزی پنج بر صفر شکست داد و فکر میکنم بازی مقابل هند هم یکی از بازی های جذاب برای ما در این گروه است، زیر هند حریف دیرینه افغانستان است.

قطر هم قهرمان آسیا است و طبیعتا حریف با کیفیتی است.

هدف کلی ما در این مسابقات کسب 9 امتیاز است تا بتوانیم به مرحله نهایی راه یابی به جام ملت های آسیا صعود کنیم.

وی در خصوص میزبانی افغانستان در این مسابقات گفت: در تلاش هستیم تا با یکی از کشورهای همسایه توافق کنیم تا بتوانیم مسابقات خود را در آنجا برگزار کنیم.

تاجیکستان برای میزبانی خوب است، اما به دلیل این که فقط هفته ای یک پرواز از کابل به سوی این کشور دارد و بازیکنان خارجی نیز تنها در طول هفته دو روز پرواز دارند، کمی در این قسمت مشکل داریم.

فدراسیون با کشورهای هند و ایران هم در حال صحبت است، اما حالا به دلیل این که با هند هم گروه هستیم، من گزینه هند را رد میکنم. باید ببینیم در نهایت فدراسیون با چه کشوری به توافق میرسد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала