غنی به خانواده های شهدای نیروهای امنیتی نمرات رهایشی توزیع کرد

© Photo / ارگغنی: اگر تاریخ کشور را ندانیم، اشتباهات گذشته را تکرار خواهیم کرد
غنی: اگر تاریخ کشور را ندانیم، اشتباهات گذشته را تکرار خواهیم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری می گوید باید نوع مواظبت از بازماندگان شهدای نیروهای امنیتی در وزارت دفاع ،داخله و وزارت امور شهدا و معلولین تغییر کند.

به گزارش اسپوتینک، به نقل خبرنامه، در مراسم توزیع اسناد نمرات رهایشی به خانواده های شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی گفته است که با ایجاد سکتور خصوصی در نزدیکی شهرک پیروزی به ورثه شهدای زمینه کاریابی فراهم خواهد ساخت.

 لغو اداره‌های موازی تازه تاسیس اشرف غنی توسط پارلمان   - اسپوتنیک افغانستان
لغو اداره‌های موازی تازه تاسیس اشرف غنی توسط پارلمان

به شهردار کابل هدایت داد تا برای شهدای نیروهای امنیتی هدیره در نظر گرفته شود.

رئیس جمهور از وزارت شهر سازی می خواهد که روند توزیع نمرات را برای ورثه شهدا تسریع بخشیده و در ولایاتی که زمین برای مسکن وجود ندارد، بدیل های مناسبی در نظر بگیرد، معارف نیز باید شماری از لیسه خاص را برای فرزندان شهدا نیروهای امنیتی و دفاعی در نظر گیرد.

همچنین هدایت داد، تا وزارت تحصیلات عالی و معارف نیز آمادگی کانکور خاص برای فرزندان شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی فراهم کنند.

جواد پیکار، سرپرست این وزارت می گوید که تا کنون این وزارت توانسته است که در شهرک پیزوی  واقع در منطقه ده سبز ولایت کابل 8 جریب زمین دارای 11 هزار و 77 نمره رهایشی می باشد، ایجاد نماید.

به گفته سرپرست وزارت شهرسازی در حال حاضر در این شهرک در چهار فاز نمرات رهایشی آماده توزیع می باشد و کار بالای این فازهای پنجم و ششم نیز جریان دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала