واکنش وزارت داخله به حمله اخیر طالبان بر موتر مسافربری

© Photo / moi / moi واکنش وزارت داخله به حمله اخیر طالبان بر موتر مسافربری
   واکنش وزارت داخله به حمله اخیر طالبان بر موتر مسافربری  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امورداخله، از شهادت و زخمی شدن هموطنان به ویژه اطفال و زنان در حادثه تروریستی امروز به شدت متاثر است.

به گزارش اسپوتنیک، در اعلامیه وزارت داخله که امروز چهار شنبه(9، اسد) منتشر شده، آمده است که این حادثه تروریستی طالبان حوالی ساعت 5:30 صبح امروز، زمانی به وقوع پیوست که یک بس مسافربری، در منطقه شوز ولسوالی شیندند ولایت هرات، مسیرشاهراه هرات - کندهار در حرکت بود.

 اعلامیه افزوده است که در این حادثه 34 تن از مسافرین به شمول اطفال، زنان و مردان به شهادت رسیده و17 تن از مسافرین جراحت برداشته اند. مجروحین حادثه به همکاری مردم محل و نیروهای امنیتی به مراکز صحی منتقل گردیده و تحت مداوا قرار دارند.

وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان، با اعتقاد راسخ بر لزوم حفاظت از هموطنان و افراد ملکی، به نیروهای پولیس ملی اکیداً دستور می دهد که از تمامی امکانات خویش در جهت حفاظت از افراد ملکی سعی وتلاش نمایند و همچنان از هموطنان خویش، خواهان همکاری در جهت شناسایی عاملین چنین حوادث است.

وزارت امورداخله، در حالیکه از شهادت و زخمی شدن هموطنان به ویژه اطفال و زنان در این حادثه تروریستی به شدت متاثر گردیده است، مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را برای خانواده‌های شهدا ابراز می کند و از بارگاه خداوند منان برای آنان صبر و شکیبایی و برای زخمی شده گان، سلامتی کامل تمنا می دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала