رقابت منسوبین وزارت داخله افغانستان برای راه یابی به بورسیه

© وزارت داخله رقابت منسوبین وزارت داخله افغانستان برای راه یابی به بورسیه
رقابت منسوبین وزارت داخله افغانستان برای راه یابی به بورسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صدها تن از منسوبین پولیس ملی افغانستان جهت راه یابی به بورسیه تحصیلی با هم رقابت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان نوشت: قرار است وزارت امورداخله به تعداد 20 تن از منسوبین ممتاز و واجد شرایط را به بورسیه تحصیلی در مقطع ماستری به اکادمی پولیس جمهوری ترکیه اعزام نماید.

وزارت داخله: طالبان یک مکتب دختران را آتش زده اند - اسپوتنیک افغانستان
وزارت داخله: طالبان یک مکتب دخترانه در کابل را آتش زده اند

رهبری وزارت امورداخله، این بورسیه تحصیلی را میان آنعده منسوبین که واجد شرایط بودند، به امتحان رقابتی گذاشت، که به تعداد 350 تن از منسوبین پولیس جهت راه یابی در آن، امروز به رقابت پرداختند.

در ادامه این وزارت نوشته است: لوی پاسوال عبدالجبار پردلی معین امور مسلکی و پرسونل وزارت امورداخله، که در برگذاری این برنامه حضور داشت، گفت: انتخاب این منسوبین بگونه شفاف بوده و هر واجد شرایط، نظر به لیاقت و استعداد خویش، به این بورسیه تحصیلی راه خواهد یافت.
آقای پردلی، افزود: وزارت امورداخله مطابق پلان راهبردی خویش، جهت ارتقای ظرفیت و مسلکی سازی پولیس،تلاش دارد تا در آینده زمینه فراه گیری تحصیلات را در مقاطع ماستری و دکتورا در داخل کشور برای منسوبین پولیس ملی فراهم نماید.

یادآوری می کنیم، که این بورسیه که در مقطع ماستری میباشد، از سوی سفارت جمهوری ترکیه برای منسوبین پولیس ملی افغانستان که دارای سند لیسانس از قوماندانی اکادمی پولیس باشند، اختصاص داده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала