گرده فروشی در پرورشگاه کابل؟

گرده فروشی در پرورشگاه کابل؟
 گرده فروشی در پرورشگاه کابل؟  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفته میشود گرده یک نوجوان در پرورشگاه تهیه مسکن از سوی برخی مسوولین بشکل وحشیانه ای دزدی و به مریض دیگری پیوند زده است.

 به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته در شبکه های اجتماعی عکسی از یک پسر نوجوان از پرورشگاهی در کابل که کودکان یتیم در آن نگهداری می شود منتشر شد. دراین تصاویر نوجوانی با یک پوستر دیده می شد که در آن نوشته شده بود: «من خواهان به محکمه کشاندن احمد فیاض کاکر رئیس پرورشگاه تهیه مسکن با همدستانش می باشم. من خواهان گرده فروخته شده خود هستم». تصاویر دیگر از گرده فروشی در پرورشگاه کابل خبر می داد.

  گزارش شد که احمد فیاض کاکر، رئیس این پرورشگاه گرده یک نوجوان را به قیمت گزاف فروخته است. این تصاویر واکنش کاربران سایت های اجتماعی را برانگیخت. 

 شماری زیاد کاربران خواستاز مجازات رئیس پرورشگاه شده اند، برخی دیگر خواستار تحقیق در مورد این گزارشات شده اند. بسیاری از کاربران نیز معتقدند كه این تصاویر به منظور بی اعتبار كردن رئیس این پرورشگاه منتشر شده است. 

در همین حال وزارت کار و امور اجتماعی اعلام کرد که خبری را که از سوی برخی از خبرنگاران مبنی بر این که گویا عضو بدن یکی از کودکان پرورشگاه را مسوولین کشیده است، تایید نمی‌کند. چون تا هنوز این موضوع نزد وزارت در حد یک ظن و گمان است. اما رهبری وزارت هیأتی را جهت پیگیری و حقیقت‌یابی تعیین و توظیف کرده است تا صحت و سقم موضوع را روشن سازند. 

نتیجهٔ ابتدایی بررسی هیأت فردا روشن خواهد شد. اگر این گمانه زنی ها در نتیجه تحقیق و بررسی هیأت به یقین تبدیل شد، وزارت  نتیجه را اعلام و مظنونين را به پنجهٔ قانون خواهد سپرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала