صالح: آماده‌ایم سال‌ها قربانی بدهیم اما ذلت طالبان را قبول نمی‌توانیم

© Photo / moi / moiصالح: آماده‌ایم سال‌ها قربانی بدهیم اما ذلت طالبان را قبول نمی‌توانیم
صالح: آماده‌ایم سال‌ها قربانی بدهیم اما ذلت طالبان را قبول نمی‌توانیم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون دسته انتخاباتی دولت ساز در همایش مردمی در سمنگان گفت که ما آماده هستیم تا صد سال دیگر هم قربانی دهیم اما ذلت طالبان را قبول نمی‌توانیم.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون دسته انتخاباتی دولت ساز در همایش مردمی در سمنگان گفت که ما آماده هستیم تا صد سال دیگر هم قربانی دهیم اما ذلت طالبان را قبول نمی‌توانیم.

صلح: زبان طالبان از شورای کویته و مغز از اردوی پاکستان است - اسپوتنیک افغانستان
صالح: زبان طالبان از شورای کویته و مغز از اردوی پاکستان است

آقای صالح در گردهمایی هواداران دسته انتخاباتی دولت ساز در سمنگان سخنرانی میکرد، گفت: من به نمایندگی از حوزۀ مقاومت می‌گوید که ملت ما حاضر به قربانی است، صدبار دیگر قربانی می‌دهیم. اما ذلت و سرخم کردن را به شورای کویته قبول نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد که ملت و به خاطر چهار لقاب‌پوش که به جز از کشتن کاری ندارند ما به سر تاریخ خود پا گذاشته و به آنها تسلیم شویم، تسلیم شدن به معنی پا ماندن به روی ارزش‌ها و هویت ما است.

آقای صالح اضافه کرد که در صورت قبول نمودن این معامله ننگین پا ماندن روی دین است و ما هیچ گاهی این معامله را قبول نداریم.

پیش از این، معاون نخست دسته انتخاباتی «دولت ساز» گفت که ارتش پاکستان و شورای کویته برای گروه طالبان برنامه‌سازی می‌کنند و این گروه استقلالیت گفتگوهای مستقیم با حکومت افغانستان را ندارد.

آقای صالح، با ابراز این مطلب گفت که این گروه «باغی» در برابر فضای باز مردمی می‌جنگند و هیچ دست‌آوردی تاحال به مردم کشور نداشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала