ظریف به ترامپ: نتانیاهو در سوق دادن امریکا به باتلاق افغانستان مؤثر بود

© REUTERS / Lucas Jacksonظریف به ترامپ: نتانیاهو در سوق دادن امریکا به باتلاق افغانستان مؤثر بود
ظریف به ترامپ: نتانیاهو در سوق دادن امریکا به باتلاق افغانستان مؤثر بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه ایران در پیام تویتری اش به رئیس جمهور امریکا نوشت: نخست‌وزیر اسرائیل در کشاندن امریکا به باتلاق افغانستان نقش مؤثر داشت.

جواد ظریف: تجاوزگران و اشغالگران باید هر چه سریعتر افغانستان را ترک کنند - اسپوتنیک افغانستان
جواد ظریف: تجاوزگران و اشغالگران باید هر چه سریعتر افغانستان را ترک کنند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، روز سه‌شنبه در پیامی تویتری اش به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا یادآوری کرد، که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل یکی از افراد مؤثر در سوق دادن امریکا به باتلاق افغانستان بوده است.

وزیر امور خارجه ایران در این پیام تویتری خاطرنشان کرد:- "آقای ترامپ! آیا می‌دانستید که بنیامین نتانیاهو در سوق دادن ایالات متحده به باتلاق افغانستان نیز مؤثر بود؟ همان باتلاقی که اکنون نمی‌توانید از آن بیرون شوید؟ شعار نتانیاهو از سال 1986 تاکنون همواره این بوده: تا آخرین سرباز امریکایی بجنگ! کافیست این کلیپ را ببینید".

ظریف در ادامه پیام تویتری خود کلیپی را از اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل در کنگره امریکا بارگذاری کرده است؛ کلیپی که در آن نتانیاهو با اشاره به کتاب خود با موضوع آنچه «مبارزه با تروریسم» می‌خواند،‌ تأکید می‌کند، که یکی از راهها برای مبارزه با تروریسم استفاده از نیروی نظامی و جنگیدن تا آخرین سرباز امریکایی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала