یک فرمانده ناتو: برنامه ای برای بیرون شدن نیروها از افغانستان نیست

© Flickr / Expert Infantryیک فرمانده ناتو: برنامه ای برای بیرون شدن نیروها از افغانستان نیست
یک فرمانده ناتو: برنامه ای برای بیرون شدن نیروها از افغانستان نیست  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکتن از فرماندهان نیروهای ناتو گفت، که در حال حاضر ناتو هیچ برنامه‌ی برای بیرون کردن نیروهای اش از افغانستان ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، تاد ولترز یک فرمانده بلند پایه ناتو، با ابراز این مطلب تأکید می‌ورزد، که ناتو نیروهای افغانستان را برای تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری پشتیبانی می‌کند.

امریکا: تصمیم بیرون شدن نیروهای خارجی را دولت آینده افغانستان خواهد گرفت - اسپوتنیک افغانستان
امریکا: تصمیم بیرون شدن نیروهای خارجی را دولت آینده افغانستان خواهد گرفت

این فرمانده ارشد نظامی ناتو، می‌گوید:- "درباره هرگونه بیرون شدن و عقب‌نشینی از افغانستان با متحدان هیچ‌گونه بحث و گفت‌وگوی وجود ندارد پیامی را که ما برای شرکای ناتو می‌فرستیم، این است که ایالات متحده متعهد است، ناتو متعهد است و ماموریت پابرجاست".

در همین حال، ستیوارت پیچ، فرمانده نیروی هوایی نیروهای ناتو می‌گوید، که حضور نیروهای پشتیبانی قاطع از بهر فراهم‌سازی شرایط صلح، در افغانستان است.

ظاهراً همه ای توجه پشتیبانی قاطع روی تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ ماه سپتامبر سال روان میلادی متمرکز شده است.

در همین حال، ستیوارت پیچ، فرمانده نیروهای هوایی ناتو، از پشتیبانی نیروهای امنیتی افغانستان، صحبت می‌کند و می‌گوید: ناتو به آموزش و مشوره‌ دهی نیروهای افغانستان تا زمان نیاز ادامه خواهد داد. 

فرمانده نیروهای هوایی ناتو، اظهار میدارد:- "ما به تعهد مان برای افغانستان باقی می‌مانیم ما و همه ای شرکای ما موافق هستیم که یک راه حل مداوم نمی‌تواند تنها به وسیله نظامی به دست آمده نمی‌تواند ما به آموزش و مشوره‌دهی مان برای نیروهای افغانستان ادامه می‌دهیم".

یادآوری می کنیم، که هم اکنون کمتر از دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است اما هنوز هم نگرانی جدی از بهر تأمین امنیت این انتخابات میان مردم وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала