تیم دولت‌ساز: رأی بدهید صابون بگیرید

© Photo / ARG / ARG تیم دولت‌ساز: رأی بدهید صابون بگیرید
 تیم دولت‌ساز: رأی بدهید صابون بگیرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بدخشان تیم دولت‌ساز به رهبری محمداشرف غنی در شماری از ولسوالی‌های این ولایت برای زنان صابون و لباس توزیع می‌کنند تا در روز انتخابات به این تیم رأی دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازسلام وطندار، شماری از باشندگان بدخشان و مسوولان تکت‌های انتخاباتی رقیب تیم دولت‌ساز می‌گویند، از چند روز به این‌سو، تیم دولت‌ساز به رهبری محمداشرف غنی در شماری از ولسوالی‌های این ولایت برای زنان، "صابون و لباس توزیع می‌کنند تا در روز انتخابات به این تیم رأی دهند."

فریده، یک تن از باشند‌گان ولسوالی شهدا می‌گوید، تیم دولت‌ساز روز گذشته برای زنانی که در کارزار انتخاباتی این تیم اشتراک کرده بودند، صابون توزیع کرده‌است.

حبیب‌الله محشر، معاون تیم انتخاباتی ثبات و هم‌گرایی در بدخشان می‌گوید، اطلاعات به دست‌آمده از کارکنان آن‌ها در ولسوالی‌ها نشان می‌دهد که تیم دولت‌ساز با استفاده از امکانات دولتی برای باشند‌گان ولسوالی‌های دوردست بدخشان لباس، صابون و پول نقد توزیع کرده‌ است.

عبدالله: تیم «دولت‌ساز» به رهبری اشرف غنی، برای برنده شدن در انتخابات به مردم پول توزیع می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عبدالله: تیم «دولت‌ساز» برای برنده شدن در انتخابات به مردم پول توزیع می‌کند

به گفته او، تیم دولت‌ساز برخلاف قانون انتخابات با سوء استفاده از امکانات دولتی و توزیع لباس و صابون به مردم، اعتماد باشندگان ولسوالی‌های مرزی بدخشان و ولسوالی‌های شهدا، بهارک و جرم را به دست آورد.

صالحه فرخاری، رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی در بدخشان می‌گوید، توزیع هر گونه مواد به رأی‌دهندگان خلاف قانون انتخابات است و آنان در صورت دریافت شکایت به آن رسیدگی می‌کنند.

رییس کمیسیون شکایت‌های انتخاباتی بدخشان می‌افزاید که در صورت تداوم این روند و افزایش هزینه نامزدان بیش از حد معمول، با آنان برخورد قانونی می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала