دیدار مقامات ارشد امنیتی افغانستان و ناتو از ولایت فراه

© Photo / MD / MD دیدار مقامات ارشد امنیتی افغانستان و ناتو از ولایت فراه
 دیدار مقامات ارشد امنیتی افغانستان و ناتو از ولایت فراه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرستان وزارت‌های دفاع و داخله و ریاست امنیت ملی و همچنین فرمانده عمومی نیروهای ناتو در افغانستان، امروز سه‌شنبه(۲۶ سنبله) برای بررسی وضعیت امنیتی به ولایت فراه و ولسوالی اناردره این ولایت سفر کردند.

به گزارش اسپوتنیک وزارت دفاع ملی افغانستان طی خبرنامه ای گفته است: "اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع ملى همراه با جنرال اسکات میلر، قومندان عمومی ناتو در افغانستان، محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله و احمد ضیا سراج، سرپرست ریاست امنیت ملی، صبح امروز جهت ارزیابى اوضاع امنیتى و دیدار با والی و رهبرى نیروهاى امنیتى و دفاعى در ولایت، به ولایت فراه و ولسوالی انار دره سفر کرد".

در این خبرنامه آمده است که سرپرست وزارت دفاع ملى پس از ارزیابى و بررسى گزارش‌ها از اجراات و برنامه‌هاى رهبرى نیروهاى امنیتى و دفاعى در ولایت فراه، هدایات لازم را جهت بهبود هرچه سریعتر اوضاع امنیتى در این ولایت صادر کرد.

وی همچنان از عملکرد نیروهای دفاعی و امنیتی در پاکسازی ولسوالی انار دره از وجود طالبان تروریست قدردانى کرده است.

این در حالی است که ولسوالی انار دره ولایت فراه عصر روز ۱۶ سنبله پس از یک حمله گروهی و تهاجمی طالبان سقوط کرد، اما به تاریخ ۲۱ سنبله در یک عملیات گسترده و مشترک نیروهای امنیتی، از طالبان پس گرفته شد. این ولسوالی سال گذشته نیز برای مدتی در اختیار گروه طالبان بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала