کمیسیون شکایت های انتخاباتی: غنی اجازه برگزاری همایش انتخاباتی در ارگ را نداشته است

© Photo / Twitter.com/ARG_AFGکمیسیون شکایت های انتخاباتی: غنی اجازه برگزاری همایش انتخاباتی در ارگ را نداشته است
کمیسیون شکایت های انتخاباتی: غنی اجازه برگزاری همایش انتخاباتی در ارگ را نداشته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیسیون شکایت های انتخاباتی می گویند که تیم دولت ساز به رهبری اشرف غنی، اجازه برگزاری همایش انتخاباتی در داخل ارگ ریاست جمهوری را نداشته است.

به گزارش اسپوتینک، به نقل از آریانانیوز، محمد اشرف غنی نامزد  ریاست جمهوری روز گذشته کارزار انتخاباتی اش داخل ریاست جمهوری برگزار که با واکنش تند مواجه و استفاده از امکانات دولتی در پیکارهای انتخاباتی گفته شد.

سفر رییس جمهور غنی به کنر - اسپوتنیک افغانستان
باشنده‌گان کنر: سفر رییس‌جمهور غنی نمایشی و پیکار انتخاباتی بود

این در خالی است که دسته انتخاباتی دولت به کمیسون رسیدگی به شکایت های انتخاباتی می گوید که صحت محل برگزاری همیاش جز تاسیسات دولتی نیست.

اما این کمیسیون می گوید که این دسته نامه ای را به منظور اجازه گرفتن به این کمیسیون فرستاده بود که سوی این نهاد رد شده است.

چمن شاه اعتمادی رئیس دبیر خانه کمیسیون شکایت های انتخاباتی می گوید:

"به هیچ تیمی و به هیچ شخصی و حزبی تا هنوز از طرف کمیسیون شکایت های انتخاباتی اجازه داده نشده است که در اماکن دولتی یا اماکن که صاحبان شان ناراضی باشند اجازه داده نشده است که در آنجا کمپاین خود را انجام بدهند. از طرف تیم دولت ساز درخواستی یا مکتوبی آمده بود به کمیسیون مستقل شکایات انتخاباتی مبنی بر اجازه گرفتن به همان مکان که خوشبختانه در کمیسیون این تصویب نشد اجازه داده نشده".

در همین شماری از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری می گویند که این کار آقای غنی غیر قانونی نیست باید به دیگر نامزدان انتخاباتی هم اجازه پیکار در سرک ارگ داده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала