چرا هیچ نامزد برای پیکارهای انتخاباتی به بادغیس سفر نکرده است؟

© Sputnik / TARAچرا هیچ نامزد برای پیکارهای انتخاباتی به بادغیس سفر نکرده است؟
چرا هیچ نامزد برای پیکارهای انتخاباتی به بادغیس سفر نکرده است؟  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فردا انتخابات ریاست جمهوری، در سراسری افغانستان برگزار می شود، شماری از باشنده گان ولایت بادغیس می گویند که هیچ دسته انتخاباتی در جریان کمپاین‌های انتخاباتی به این ولایت سفر نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از طلوع نیوز، باشنده‌گان ولایت بادغیس می گویند که نامزدان انتخابات ریاست جمهوری، آنان را نسبت به برگزاری انتخابات ناامید ساخته اند.

عبدالواسع باشنده این ولایت می گوید که کمپاین‌ها کمرنگ بود و هیچ نامزدی به این ولایت نیامده است.

طالبان فعالیت‌ شبکه‌های مخابراتی را در بادغیش قطع کردند  - اسپوتنیک افغانستان
طالبان فعالیت‌ شبکه‌های مخابراتی را در بادغیس قطع کردند

باشنده دیگر بنام، محمد صادق می گویند،  هیچ نامزدی در مورد برنامه های شان به مردم بادغیس آگاهی نداده اند.

فردا انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می شود، پیکار انتخاباتی نامزدان برای دو ماه از ششم ماه اسد تا سوم ماه میزان ادامه داشت، نازمزدان به ولایت‌ها سفر کرده اند و برنامه های شان را به مردم ارایه کردند.

فعالان مدنی بادغیس نیز می گویند که حضور نیافتن نازمزدان به این ولایت، مردم را نسبت به برگزاری انتخابات بی باور ساخته است.

عبدالغفور پویا، فعال جامعۀ مدنی در بادغیس بیان داشت: «طوری که دیده شد پیکارهای انتخاباتی نسبت به دوره‌های پیش بسیار گمرنگ است.

علی محمد رحمانی، عالم دین در بادغیس نیز اظهار داشت: «نامزدانی که ادعای رهبری کشور را دارند هیچ نوع امکاناتی در دسترس ستادهای انتخاباتی خود نگذاشته اند تا بتوانند برای مردم آگاهی دهی بکنند.

معاون شورای ولایتی بادغیس، عبدالله افضلی می گوید که در این ولایت تنها دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری دفتر کمپاین داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала