صالح به تیم‌های رقیب: دروازه تیم دولت‌ساز به روی تان باز است

© Photo / Amrullah Saleh / Amrullah Salehصالح به تیم‌های رقیب: دروازه تیم دولت‌ساز به روی تان باز است
صالح به تیم‌های رقیب: دروازه تیم دولت‌ساز به روی تان باز است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول تیم انتخاباتی دولت‌ساز از شخصیت‌های با ظرفیت که در تیم‌های دیگر انتخاباتی برد ندارند، خواسته است تا با تیم دولت‌ساز بپیوندند.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون اول تیم انتخاباتی دولت‌ساز در صفحه فیس‌بوک اش نوشت است: «جای شک نیست که یک تعداد از شخصیت های با ظرفیت (از دید مدیریتی و شناخت با مردم) در تیم های رقیب که حالا بخت برد با آنها یاری نکرده است جا دارند. دعوت با اخلاص و صمیمانه ای ما به آنها این است که تیم دولت‌ساز خانه ای شان است».

امرالله صالح، معاون اول تکت انتخاباتی دولت ساز - اسپوتنیک افغانستان
واکنش تند صالح به اعلام پیروزی انتخاباتی از جانب عبدالله

آقای صالح گفته است که بخاطر ساختن افغانستان نیاز است از همه توانایی‌ها و ظرفیت‌ها استفاده موثر صورت گیرد. وطن خانه‌ای مشترک همه‌ای ماست و به یقین هر کدام عشق برای ساختن و آبادی این خانه‌ای مشترک داریم.

معاون اول تیم دولت‌ساز می‌گوید: «چه بهتر که انرژی و نیروی خویش را یکی سازیم تا سریع و خرسند خدمت بی ریا به مردم صورت گیرد. درب تفاهم و جذب همه کاندیدانی که رای نیاوردند و حامیان شان در تیم دولت‌ساز باز است».

انتخابات ریاست جمهوری، روز شنبه (6، میزان) در سراسری افغانستان برگزار شد، با این همه از 440 مرکز رای دهی به دلیل تهدیدات امنیتی بسته ماندند.

یادآوری می‌کنیم، که قرار است نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در 27 میزان و نتایج نهایی آن در 16 عقرب اعلام شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала