کمیسیون مستقل انتخابات: تمام مواد حساس انتخاباتی امروز به کابل انتقال می‌یابد

© Photo / Facebook/IECکمیسیون مستقل انتخابات: تمام مواد حساس انتخاباتی امروز به کابل انتقال می‌یابد
کمیسیون مستقل انتخابات: تمام مواد حساس انتخاباتی امروز به کابل انتقال می‌یابد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان کیمسیون مستقل انتخابات می گویند، که روند انتقال مواد انتخاباتی از ولایات به دفتر مرکزی این کمیسیون ادامه دارد و قرار است که تا پایان امروز مواد انتخاباتی تمام ولایات به کابل برسد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خاورمیانه، مسوولین انتخابات گزارش داده اند که روند انتقال مواد انتخاباتی از ولایات به دفتر مرکزی این کمیسیون ادامه دارد و قرار است که تا پایان امروز مواد انتخاباتی تمام ولایات به کابل برسد.
کمیسیون گفته است که بخاطر تهدیدهای امنیتی روند انتقال مواد انتخاباتی کند پیش رفته است اما افزوده اند که تا ختم امروز موادهای حساس از ولایات به کابل خواهد رسید.
به گفته مسوولین کمیسیون، مواد حساس انتخاباتی ۲۳ ولایت به کابل آمده است و قسمتی از اطلاعات دستگاه‌ های بایومتریک درج سیستم اطلاعات مرکزی کمیسیون مستقل انتخابات گردیده است.

مواد انتخاباتی 21 ولایت تا پایان امروز به کابل می رسد - اسپوتنیک افغانستان
مواد انتخاباتی 21 ولایت تا پایان امروز به کابل می رسد

براساس آخرین آمارها کمیسیون مستقل انتخابات، بش از دونیم میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند، اما نهاد ناظر می گویند که آمارهای ارایه شده از سوی کمیسیون مستقل انتخابات واقع بینانه نیست.
نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری قرار است در 27 میزان و نتایج نهایی در 16 عقرب اعلان از سوی کمیسیون مستقل انتخابات اعلان شود.
گفتنیست که انتخابات ریاست‌جمهوری، به روز شنبه (6 میزان) برگزار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала