نخست وزیر استونیا: ماموریت نظامی ما در افغانستان ادامه خواهد داشت

© Photo / Twitter/ARG_AFGنخست وزیر استونیا: ماموریت نظامی ما در افغانستان ادامه خواهد داشت
نخست وزیر استونیا: ماموریت نظامی ما در افغانستان ادامه خواهد داشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری در یک اعلامیه گفته است که پیش از ظهر امروز این دیدار انجام شده است و دو طرف در رابطه و به ادامه‌ی همکاری ها میان دو کشور بحث و گفتگو کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل اطلاعات روز، یوری راتاس، نخست وزیر استونیا، در دیداری با رئیس جمهور اشرف غنی گفته است که کشورش حاضر به ادامه ماموریت نظامی در چارچوپ نیروهای ناتو می‌باشد.

طیارات اف - 16 امریکا - اسپوتنیک افغانستان
اعزام طیارات جنگی گارد ملی امریکا به استونیا

به نقل از اعلامیه ارگ، رئیس جمهوری غنی از همکاری های همیشگی استونیا به ویژه ماموریت نظامی این کشور تشکر کرده و آن را برای ثبات در افغانستان ارزنده خوانده است.

آقای غنی از نخست وزیر استونیا خواسته است که در کنارهمکاری های نظامی، زمنیه تحصیل برای جوانان افغانستان، تربیه‌ی کادرها و تشریک تجارب تکنالوژی معلوماتی افغانستان را نیز همکاری نماید.

در همین حال نخست‌وزیر استونیا گفته است: افغانستان دست‌آوردهای اقتصادی چشم‌گیری داشته است و کشورش در عرصه‌ی فراهم‌نمودن زمینه‌ی تحصیل برای جوانان افغان و تشریک تجارب تکنالوژی معلوماتی همکاری خواهد کرد.

در اخیر نخست وزیر استونیا، برگزاری موافقانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری را به مردم افغانستان تبریک گفته است، و از تلاش ها نیروهای امنیتی و دفاعی افغان برای تامین امنیت ستایش کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала