ثبات و همگرایی: حکومت موقت کابوس است

© Sputnik / Firooz Mashoof ثبات و همگرایی: حکومت موقت کابوس است
 ثبات و همگرایی: حکومت موقت کابوس است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تکت انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم نمی رود.

به گزارش اسپوتنیک، فضل احمد معنوی، عضو ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی امروز دوشنبه (۱۵میزان) در یک نشست خبری به نمایندگی از این تیم گفت: “تهدیدات امنیتی در روند رای دهی بی تاثیر نبوده، اما شاهد هستیم در گذشته هم تهدیدات جدی بوده و مردم به پای صندوق رای رفته اند، این بار ما انتخاباتی را به نمایش بگذاریم که بار دیگر مردم نسبت به انتخابات دلگرم شوند.”

او افزود: “کمیسیون انتخابات سطح اشتراک مردم در این دور انتخابات را نظر به مشاهده نهادهای ناظر به گونه مبالغه آمیز اعلام کرده است. با وجود این که این آمار تخمین است، اما این تخمین با واقعیت دور است و کمیسیون انتخابات میزان اشتراک مردم را باید بر اساس رای بایومتریک شده اعلان می کرد، نه بر اساس معلومات تلفونی روسای ولایتی کمیسیون ها، یا بر هم بر اساس جدول نتایج که امروز ثابت شده یک بخش اعظم و بزرگ آن غیرواقعی است”.

معنوی تاکید کرد، کمیسیون انتخابات هرچه زود تر آمار اشتراک کنندگان را بر اساس رای بایومتریک اعلان کند.

به گفته او: “انچه ما شاهد هستیم کمیسیون انتخابات مصروف پروسس جدول نتایج است. باور ما این است که این ضیاع وقت است و هیچ گونه تاثیر در اعلان نتیجه ندارد و آنچه اساس است، رای بایومتریک شده است که همه پذیرفته اند و این یک امر تغییر ناپذیر است.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала