جلوگیری از دزدیدن تجهیزات دستگاه تولید سمنت هرات

© Sputnik / Kirill Braga /  مراجعه به بانک تصاویر جلوگیری از دزدیدن تجهیزات دستگاه تولید سمنت هرات
جلوگیری از دزدیدن تجهیزات دستگاه تولید سمنت هرات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت معادن و پترولیم می گوید که ریاست معادن ولایت هرات در همآهنگی با نهاد های امنیتی از دزدیدن تجهیزات دستگاه تولید سمنت ولایت هرات جلوگیری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از هشت صبح، در طی اعلامیه ای گفته است، در سال های اخیر تلاش کرده اند که کارهای باقی مانده فابریکه سمنت هرات را از سربگیرد، و دوباره آن را فعال کند، اما به دلیل اقتصادی این کار ممکن نشده است.

وزارت معادن افغانستان قرارداد بزرگ پروژه سمنت غوری را فسخ کرد - اسپوتنیک افغانستان
وزارت معادن افغانستان قرارداد بزرگ پروژه سمنت غوری را فسخ کرد

وزارت معادن و پترولیم گفته است فعال ساختن دستگاه تولید سمنت هرات به دلیل بلند بودن قیمت تمام شده از قیمت بازار، ممکن نشده است، اما تصمیم واگذاری به داوطلبی بخش خصوصی گرفته شده است.

این وزارت توضیح داده است: تجهیزات دستگاه تولید سمنت هرات به دلیل حوادث طبیعی سال‌های اخیر مورد فرسایش قرار گرفته بود، به عنوان اسباب داغمه‌ای به فروش رسید و در مورد سایر اسباب تصمیم گرفته شد تا هیأت تخنیکی از فابریکه تولید سمنت غوری و جبل‌السراج ساحه اعزام شده و تجهیزات مورد نیازشان را دریافت کنند.

طبق گفته وزارت معادن و پترولیم، دزدان مجهز با وسایل تخنیکی به ساحه سمنت یورش برده و می خواستند تجهیزات واگذار شده به سمنت غوری با استفاده از تاریکی شب دزدی کنند، اما ریاست معاون و پولیس هرات مانع آنها شده است.

این تجهیزات در حال حاضر به ساحه مصون در مرکز شهر هرات منتقل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала