دستگیری مسئول آموزش داعش در ننگرهار

© Sputnikدستگیری مسئول آموزش داعش در ننگرهار
دستگیری مسئول آموزش داعش در ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان خبر داده اند که مسوول آموزش داعش در ولایت ننگرهار تسلیم شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنامه، دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار امروز سه‌شنبه 22 اکتوبر با نشر خبرنامه گفته است که فریدون، مسئول آموزش  داعش در ولسوالی «کوت» ولایت ننگرهار همراه با سلاح و مهمات دست داشته اش تسلیم نیروهای امنیتی کشور شده است.
در این خبرنامه آمده است که این فرد باشنده ولسوالی قره‌باغ ولایت کابل بوده که به مدت هژده ماه برای گروه شورشی داعش فعالیت داشته که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی خود را تسلیم نیروهای امنیتی کرده است.

تسلیم شدن یک عضو ایرانی گروه داعش در ننگرهار به دولت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
تسلیم شدن یک عضو ایرانی گروه داعش در ننگرهار به دولت افغانستان

در عین حال قول اردوی عملیات خاص افزوده است که در نتیجه این عملیات، ده تن از اعضای گروه داعش به شمول چهار مرد، دو خانم و  کودک همراه با تجهیزات‌شان به نیروهای امنیتی تلیم شده اند.
قابل یادآوریست که دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار نیز چندی پیش اعلام کرده بود که یک شهروند ایرانی عضو گروه تروریستی داعش در ننگرهار به نیروهای سرحدی افغانستان تسلیم شده‌است.
دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار در اعلامیه‌ای نوشته بود، که این فرد ۲۳ سال دارد و در ولسوالی «هسکه‌مینه» به نیروهای سرحدی تسلیم شده‌است.
بربنیاد این اعلامیه، این شهروند ایران توسط ابواحمد ایرانی جذب گروه داعش شده؛ اما وقتی متوجه شده که «شهروندان افغانستان مسلمان هستند» خود را به نیروهای دولتی تسلیم کرده‌ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала