اعضای مجلس سنا؛ رحمانی ملیشه های خود را به جای سربازان امنیتی پارلمان آورده است

© Photo / Mir Rahman Rahmani FBاعضای مجلس سنا؛ رحمانی ملیشه های خود را به جای سربازان امنیتی پارلمان آورده است
اعضای مجلس سنا؛ رحمانی ملیشه های خود را به جای سربازان امنیتی پارلمان آورده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعضای مجلس سنا می گویند که رئیس مجلس نمایندگان ملیشه‌های خود را به جای ماموران امنیتی جایگزین کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل جمهور، امان الله عظیمی یک عضو مجلس سنا در نشست امروز در این مجلس گفته است که آقای رحمانی شب گذشته به شورای ملی آمده است و 10 تن از ماموران امنیتی پارلمان را به زور از کانتینرهای امنیتی بیرون انداخته است.
به گفته آقای عظیمی، رئیس مجلس نمایندگان به جای این افراد، ملیشه های خود را جایگزین کرده است.
او افزود که با سوء استفاده از صلاحیت خود، او خورد ضابط را به جای دگروال و دگروال را به جای خورد ضابط بودن هماهنگی با ریاست امنیتی شورای ملی و وزارت داخله مقرر کرده است، او خانه ملت را به خانه شخصی خود تبدیل کرده است و هر کاری که بخواهد خلاف اصول و قوانین انجام می دهد.

مجلس نمایندگان: اظهارات مسلمیار «تاسف بار» است - اسپوتنیک افغانستان
مجلس نمایندگان: اظهارات مسلمیار «تاسف بار» است

رحمت الله اچکزی، عضو دیگر این مجلس می گوید که ماموران نظامی و ملکی شورای ملی مورد اعتماد اعضای این شورا اند و افراد که از سوی رئیس مجلس نمایندگان در بست های ملکی و نظامی شورای ملی گماشته می شود، اعتماد لازم را ندارند.
رئیس مجلس سنا، فضل الهادی مسلمیار می گوید که ریاست امنیتی شورای تشکیلات ویژه خود را دارد و رئیس این مجلس بدون در نظرداشت اصول خود سرانه تغییرات آورده نمی تواند.
کمال ناصر اصولی یک عضو مجلس همچنین گفته است: برخی اشخاص در هیات اداری مجلس وجود دارند که مهمانی های بزرگی در خانه خود برگزار می‌کنند و با دعوت تاجران یک میلیون دالر به آنان توزیع می‌کنند؛ این سوء استفاده از صلاحیت نیست، زیرا این مهمانی ها در خانه‌های شخصی برگزار می شوند.
این در حالی که رئیس مجلس نمایندگان متهم به توزیع میلیون ها دالر شده بود، اما آقای رحمانی تا هنوز در این موارد کدام واکنش نشان نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала