اورنگ زیب: فردا زمان مشخص اعلام نتایج نخستین را شریک می سازیم

© Photo / IECاورنگ زیب: فردا زمان مشخص اعلام نتایج نخستین را شریک می سازیم
اورنگ زیب: فردا زمان مشخص اعلام نتایج نخستین را شریک می سازیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همه اطلاعات بایومتریکی از دستگاه بایومتریک به سرور مرکزی انتقال یافته و به زودی زمان اعلام نتایج ابتدایی انتخابات مشخص می شود.
کمیسیون انتخابات: آرای بایومتریک شده کمتر از دو میلیون است - اسپوتنیک افغانستان
کمیسیون انتخابات: آرای بایومتریک شده کمتر از دو میلیون است

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، اوزنگ زیب، کمیشنر کمیسیون انتخابات امروز شنبه(۴عقرب) در یک نشست خبری گفت: همه ای اطلاعات از دست گاه بایومتریک به سرور مرکزی انتقال کرده و در حال حاضر تصفیه آرای بایومتریکی جریان دارد.

او افزود:- "قرار وعده شرکت درملوک تصفیه آرا در سه روز تکمیل می شود که امروز آخرین روز اش است و امیدوار هستیم که آرای تصفیه شده بر اساس ولایت ها،  مراکز و محلات سطح کشور در اختیار ما قرار گیرد تا ولایت ها مراکز و محلات را که مشکل دارد، بازشماری شود".

این کمیشنر کمیسیون انتخابات اضافه کرد، که همه ای دستگاه هایی که قرنطین شده بود، بر اساس فیصله کمیسیون به سرور مرکزی انتقال داده شده است.

اورنگ زیب خاطرنشان کرد، زمان اعلان نتایج ابتدایی که از سوی دبیرخانه‌ کمیسیون مستقل انتخابات، پیشنهاد شده بود، طولانی بود و از این رو مورد تایید رهبری کمیسیون قرار نگرفت و تلاش ها جریان دارد که زمان اعلان نتیجه‌ ابتدایی امروز یا فردا مشخص شود.

یادآوری می کنیم، که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به تاریخ ۶ میزان در سراسر این کشور برگزار شد و کمیسیون انتخابات وعده داده بود که به تاریخ ۲۷ میزان نتایج ابتدایی را اعلام کند، اما اعلان نتایج ابتدایی انتخابات تا زمان نامعین به تعویق افتاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала