اشرف غنی به جنرال امریکایی مدال دولتی داد

© @ARG1880-FBاشرف غنی به جنرال امریکایی مدال دولتی افغانستان را داد
اشرف غنی به جنرال امریکایی مدال دولتی افغانستان را داد   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور به دگرجنرال سلواتور کمپوریل، معاون فرماندهی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان مدال دولتی داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرنامه منتشره از سوی دفتر رسانه‌ای ارگ ریاست جمهوری، محمد اشرف غنی در ملاقات تودیعی با دگرجنرال سلواتور کمپوریل معاون قوماندانی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان، مدال دولتی " در بدل خدمات شایسته نظامی" را به وی تفویض کرد.

در مراسمی که عصر دیروز به این مناسبت در ارگ انجام شد، اسکات میلر قوماندان عمومی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان نیز حضور داشت؛ ابتدا فرمان رئیس جمهور غنی در این خصوص از سوی اسدالله غضنفر مشاور فرهنگی رئیس جمهور قرائت گردید.

چرا شاهزاده سعودی بامدال غازی «میربچه خان» تقدیر شد؟ - اسپوتنیک افغانستان
چرا شاهزاده سعودی بامدال غازی «میربچه خان» تقدیر شد؟

آقای غنی از تلاش‌ها و انجام خدمات ارزندۀ دگرجنرال سلواتور در چوکات مأموریت حمایت قاطع و همکاری‌های وی در زمینۀ آموزش نیروهای امنیتی و دفاعی کشور و مبارزه با تروریزم ستایش کرد.

در مقابل، دگرجنرال سلواتور کمپوریل معاون قوماندانی نیروهای حمایت قاطع در افغانستان که مأموریت اش پایان یافته است، از توجه رئیس جمهور کشور به تقویت و اصلاحات در سکتور امنیتی و دفاعی افغانستان قدردانی کرد و از انجام مأموریت خویش ابراز خرسندی نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала