وعده ناتو برای ادامه کمک به نیرو های نظامی افغانستان

© AP Photo / David Goldmanوعده ناتو برای ادامه کمک به نیرو های نظامی افغانستان
وعده ناتو برای ادامه کمک  به نیرو های نظامی افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ناتو وعده سپرده است که در آینده نیز به فراهم سازی تجهیزات پیشرفته برای نیروهای نظامی افغانستان و مبارزه با تروریسم در کشور مساعدت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های خبری افغانستان، معاون دموکراتیک رییس کمیته تصویب مجلس سنای امریکا در دیدار از قول اردوی عملیات های خاص افغانستان می گوید که قواى ناتو در مبارزه با تروریسم در کنار نیروهاى ملی دفاعی و امنیتى افغانستان خواهند ماند.

ناتو شرایط برای مذاکره با طالبان را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
ناتو شرایط برای مذاکره با طالبان را اعلام کرد

در یک خبرنامه قول اردوی عملیات های خاص آمده گفته است که “شلاندا یونگ”، معاون دموکراتیک رییس کمیته تصویب مجلس سنای ایالات متحده امریکا بعد از ظهر روز گذشته(سه‌شنبه، 14 عقرب) از قول اردوى عملیات خاص کوماندو دیدار کرده است.

شلاندا یونگ در این دیدار گفته است که قواى ناتو در مبارزه با تروریزم در کنار نیروهاى دفاعی و امنیتى افغانستان می ماند و به کمک و همکاری های شان در بخش‌هاى آموزشی، مشوره دهى و فراهم سازی تجهیزات پیشرفته به کشور، ادامه می دهند.

پیش از این نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان و مارک توماس اسپر، وزیر دفاع آمریکا نیز در سفری به کابل از جریان آموزش قول اردوی عملیات خاص و دیگر بخش های این قول اردو دیدن کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала