اندرابی: رهبری گروه داعش در افغانستان از بین رفته است

© Photo / فیسبوک وزارت امور داخلهاندرابی: رهبری گروه داعش در افغانستان از بین رفته است
اندرابی: رهبری گروه داعش در افغانستان از بین رفته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت امور داخله که به منظور معرفی، ایمل نیازی، فرمانده جدید پولیس ننگرهار سفر کرده بود، گفته است که گروه داعش در افغانستان شکست خورده است.

به گزارش اسپوتنیک، مسعود انداربی، سرپرست وزارت داخله که برای معرفی فرمانده جدید پولیس ننگرهار به این ولایت سفر کرده بود در نشست مطبوعاتی گفته است که گروه تروریستی داعش در افغانستان بخصوص در ننگرهار از بین رفته است.
خبرنامه‌ای که وزارت داخله به نشر رسانده است، ایمل نیازی، از طرف سرپرست وزارت امور داخله فرمانده پولیس ننگرهار برگزیده شد.
مسعود انداربی، در بخشی از گفته‌های خود افزوده است که گروه‌های مجرمین در کابل گرفتار می‌شود در این ولایت نیز گرفتار خواهد شد، و در ادامه برای مردم وعده امنیت بهتر را نیز داده است.
از سوی هم شاه‌محمود میاخیل، والی ننگرهار در این نشست مطبوعاتی افزوده است که گروه‌های شورشی در این ولایت سرکوب شده و در ۲۰ ولسوالی دیگر ننگرهار امنیت تامین شده است. آقای میاخیل همچنان گفته است که اکنون عملیات نیروهای امنیتی در ولسوالی شیرزاد ادامه دارد و در دیگر ساحات ناامن این ولایت نیز برای راه‌اندازی عملیات برنامه‌ریزی شده است.
میاخیل افزوده است که که بیشترین تکیه‌گاه داعش ننگرهار بود که حالا پس از شکست در این ولایت به شماری از ولایات دیگر رفته‌اند که در آنجا نیز سرکوب خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала