صالح به عبدالله: اگر برنده شدید با یک دسته گل به تبریکی تان خواهیم آمد

© Photo / دولت سازصالح به عبدالله: اگر برنده شدید با یک دسته گل به تبریکی تان خواهیم آمد
صالح به عبدالله: اگر برنده شدید با یک دسته گل به تبریکی تان خواهیم آمد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول تیم دولت ساز، و رئیس پیشین امنیت ملی، به تیم ثبات و همگرایی گفته است که اگر برنده شوند دسته گل تقدیم شان خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، در صفحه فیسبوک‌اش نگاشته است که داکتر عبدالله عبدالله در تمام مقرری های دولتی و کمسیون مستقل انتخابات و شکایات انتخاباتی بصورت مستقیم و حضوری نقش داشتند. اگر این کمسیون ها کفایت شان زیر سوال است در این بی کفایتی نقش ریاست اجراییه چه بوده است؟
وی افزوده است که آسان ترین طریقه‌ای شانه خالی کردن از مسوولیت دشمن تراشی و ایجاد مخالف خیالی است تا خود را برات دهیم کاری که امروز داکتر عبدالله انجام میدهد.
از سوی هم اتهاماتی که از سوی ثبات همگرایی شده بوده که مقامات بلند پایه دولت وظیفه گرفته اند و یا گرفته بودند که مخالفین تیم دولت ساز را تهدید کنند را رد کرده و گفته است که کدام اینها نفر های محمد اشرف غنی استند. محترم اسدالله خالد شخصیت مقاومت است. محترم مسعود اندرابی فرد مورد نظر شما بوده و است. محترم ضیا سراج رشد یافته سیستم و از ولایت کاپیسا است که هیچ تعلق حزبی، قومی، تاریخی با محمد اشرف غنی ندارد. در همان اداره یعنی ریاست عمومی امنیت ملی نفر دوم محمد ادیب فهیم تعین شده توسط دست شماست. اگر قصه در رده های دوم و سوم است آیا بهتر نیست که اسم ببرید که مثلا کدام مقام یا فرد کی و یا کی‌ها را تهدید کرده است تا به جای ایجاد ابهام مردم با شفافیت بدانند. شما که به عنوان داعیه دار نیم حکومت در فقدان اطلاعات نیستید و دسترسی کامل به هرنوع اطلاعات دارید چرا بالای مردم اعتماد نکرده و واضح اسم نمی برید. بالای مردم اعتماد کنید و با وضاحت از تهدید کننده اسم ببرید.
در عین حال آقای صالح به داکتر عبدالله گفته است که اگر برنده شدید با یک دسته گل به تبریکی تان خواهیم آمد و اگر اجازه نیافتیم در پشت در تان سبد گل را رها خواهیم کرد. اگر برنده شدیم شما دست از تلاش برای ایجاد ضمیمه در قدرت بردارید.
گفته‌های امرالله صالح در حالیست که دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی یک گردهمایی اعتراضی را امروز تاریخ 10 نومبر در خیمۀ لویه جرگه برگزار کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала