تهمت زدن یوناما به مولانا عبدالله

© Photo / IEC fb تهمت زدن یوناما به مولانا عبدالله
 تهمت زدن یوناما به مولانا عبدالله    - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مولانا عبدالله عضو کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید که یوناما به وی تهمت زده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، مولانا محمد عبدالله، عضو کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان می‌گوید، مواردی که در رابطه با او از سوی دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان «یوناما» گفته شده، تهمت است و این موضوع باید پیگیری شود.

مولانا محمد عبدالله، امروز دوشنبه (۲۰عقرب) در واکنش به نامه یوناما به کمیسیون مستقل انتخابات، در یک نشست خبری گفت که مجبور است از طریق مراجع زیربط؛ چه داخلی و چه بین المللی، اقامه دعوا کند که این ادعا علیه او که با تقلب مبارزه می کند، چرا نشر شده است.

این کمیشنر کمیسیون انتخابات از یوناما خواسته به سخنان شبکه های ایجاد شده در داخل این نهاد که به نفع یا ضرر یک کاندید و کاندیدا کار می کند، گوش ندهد.

عبدالله خاطرنشان کرد که در طول هفت ماه هیچ گونه مداخله ای در امور تخلفات و تقلباتی که صورت گرفت و مشاورین و مسوولین « undp»  باید از آن نظارت می کردند، نکرده و در برابر همه آنها خاموشی اختیار کرده است.

 مولانا عبدالله: مسوولین متخلف کمیسیون انتخابات باید به مراجع عدلی معرفی شوند - اسپوتنیک افغانستان
مولانا عبدالله: مسوولین متخلف کمیسیون انتخابات باید به مراجع عدلی معرفی شوند

او تاکید کرد، شبکه های ایجاد شده در یوناما که چندی قبل در صفحات مجازی همگانی شد، این تهمت ها را ساخته و باید مورد پی گیری قرار گیرد. به گفته او، اگر چنین نشد خود در رابطه اقدام می کند.

این اظهارات مولانا عبدالله در حالی مطرح شده است که هیات معاونت ملل متحد «یوناما» با ارسال نامه‌ای به حوا علم نورستانی، رییس کمیسیون انتخابات، نسبت به رفتار نامناسب مولانا عبدالله، یکی از کمیشنران این کمیسیون تذکر داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала