معنوی: نمیگذاریم بار دیگر تقلب بالای مردم افغانستان حاکم شود

© Photo / Elyas Rahyabمعنوی: نمیگذاریم بار دیگر تقلب بالای مردم افغانستان حاکم شود
معنوی: نمیگذاریم بار دیگر تقلب بالای مردم افغانستان حاکم شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فضل احمد معنوی گفته است که اگر تا چند روز دیگر کمیسیون جوابگو نشود پیامدهای بسیار بد خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، فضل احمد معنوی یکی از اعضای ارشد تیم ثبات و همگرایی در گفتگو با آریانا نیوز گفته است که از طریقه‌های مختلف با ابزارهای مختلف بالای کمیسیون نفوذ می‌شود و رای‌های که قبل از تایم و پیش از تایم است را داخل شمارش می‌کنند.
از سوی هم فضل احمد معنوی گفته است که اگر تا یک و دو روز دیگر کمیسیون مستقل انتخابات پاسخ گو نشود پروسه برهم خواهم خورد و پیامدهای بدی با خود خواهد داشت.
معنوی گفت:«ما تاوان اسلحه کشیدن را کشیدیم و هیچ خواهان این کار نیستیم اگر از اسلحه استفاده می‌کردیم در سال 2014 از این کار دریغ نمی‌کردیم و عقب نشینی نمی‌کردیم».
در ادامه این گفتگوها معنوی افزوده است که اسنادی را در دست داریم که چگونه بالای نیروهای امنیتی فرمان داده میشود و از کلمه فحش استفاده می‌کنند تا مقابل مردم ایستادگی کنند.
فضل احمد معنوی افزوده است: "گروهی ویا شخصی اگر بخواهد از نیروهای امنیتی یکطرفه سوی استفاده کند فکر می‌کنم اینقدر زحتمی که بالای نیروهای امنیتی کشیده شده ناق خواهد بود نیروی شکل شده که امکان فروپاشی آن می‌رود".
اعضای ارشد تیم ثبات و همگرای افزود که به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم که اینبار شخصی از طریق تقلب به قدرت برسد و سال 2014 تکرار نخواهد شد.
بربنیاد جدول زمان‌بندی انتخابات، کمیسیون مستقل انتخابات باید نتایج نخستین انتخابات ریاست‌جمهوری را که در شش ماه میزان برگزار شد، به روز بیست وهفتم ماه میزان اعلام می‌کرد، اما با گذشت نزدیک به دوماه به این وعده عمل نکرده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала