کمسیون اروپا 40 میلیون یورو اضافی به افغانستان کمک کرد

© Fotolia / Grecaud Paulکمسیون اروپا 40 میلیون یورو اضافی به افغانستان کمک کرد
کمسیون اروپا 40 میلیون یورو اضافی به افغانستان کمک کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمسیون اروپا 40 میلیون یورو کمک های بشردوستانه به افغانستان اختصاص داده است

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کمیسیون اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا کمک های بشردوستانه اضافی به مبلغ 40 میلیون یورو را به افغانستان اختصاص داده است.

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است: 'کمیسیون اروپا 40 میلیون یورو دیگر برای کمک های عاجل به قربانیان ناشی از وخیم شدن اوضاع بشردوستانه در افغانستان، و همچنین به آوارگان افغان که در پاکستان و ایران اختصاص داده است.'

پول کمکی با توجه ویژه به قربانیان جنگ و مصبیت های طبیعی و همچنین بازگشت پناهندگان افغان و آسیب پذیرترین خانواده ها در سرتاسر کشور می رود. کمیسیون اروپا توضیح می دهد: "این شامل ارائه کمک های عاجل طبی ، مسکن ، غذا ، دسترسی به آب تمیز و صحت و همچنین خدمات برای حمایت از زنان و کودکان است. اتحادیه اروپا همچنان به کودکانی که مجبور به ترک مکاتب خود شده اند ، شرایط آموزش را مهیا می  نماید".

بنابراین ، اتحاده اروپا تأکید می کند ، حجم عمومی کمک های بشردوستانه اتحادیه اروپا برای سال 2019 در رابطه با بحران در افغانستان 77 میلیون یورو خواهد بود که از این تعداد 61 میلیون یورو به طور مستقیم به این کشور ، 9 میلیون یورو به پاکستان و 7 میلیون یورو به ایران ارسال شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала