تیم انتخاباتی فرامرز تمنا به اشرف غنی پیوست

© Photo / Dr. TFتیم انتخاباتی فرامرز تمنا به اشرف غنی پیوست
تیم انتخاباتی فرامرز تمنا به اشرف غنی پیوست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم انتخاباتی تدبیر و توسعه به رهبری فرامرز تمنا، از نامزدان ریاست جمهوری، از ادامه مبارزات انتخاباتی منصرف و به نفع تیم «دولت‌ساز» به رهبری محمد اشرف غنی کنار رفته است.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های انتخاباتی «تدبیر و توسعه» و «دولت ساز» با نشر اعلامیه‌ مشترک می‌گوید که تجربه سیاست‌ورزی در دهه‌های گذشته همه ما را به این باور رسانده که افغانستان خانۀ مشترک همۀ ما افغان‌ها است و همه باید سهم برابری در تغییر، توسعه و آبادانی این کشور و رفاه شهروندان آن داشته باشیم. بدون تردید در روند پیشرفت و توسعهٔ افغانستان، باید همهٔ شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی نقش خویش را ایفا نموده و هیچ عزم و اراده‌یی برای انکشاف کشور نادیده گرفته نشود.

در اعلامیه آمده است بر همگان واضح است که تیم «دولت‌ساز» به رهبری محمد اشرف غنی و تیم «تدبیر و توسعه» به رهبری فرامرز تمنا، تیم‌های انتخاباتی برنامه محور بوده و برای دست‌یابی به یک افغانستان شکوفا، امن و توسعه‌‌یافته، که همه شهروندان آن دسترسی برابر و همیشگی به رفاه، آزادی و آگاهی داشته باشند، تلاش می کنند. بر همین مبنا این دو‌ تیم برای نیل به این هدف تصمیم به همکاری و ائتلاف با یکدیگر گرفته‌اند.

هر دو تیم انتخاباتی بر این باورند که تأمین امنیت، توسعه، مبارزه با فقر، تأمین رفاه و آسایش، نه‌تنها وظیفۀ یک فرد یا یک گروه نیست، بلکه یک فرد یا یک گروه به تنهایی هم نمی‌تواند افغانستان را به سمت شکوفایی و توسعه‌یافتگی هدایت کند؛ لذا این وظیفۀ گروه‌ها و جریان‌های مختلف است که در کنار یک‌دیگر برای دستیابی به افغانستانی آزاد، آباد و سربلند بایستند.

برای رسیدن به چنین آرمان مقدس، تیم «تدبیر و توسعه» دعوتِ تیم «دولت‌ساز» مبنی بر همکاری و اعلام حمایت از آن تیم را می‌پذیرد و مشارکت خویش را با رهبری این تیم جهت دستیابی به افغانستانی امن و توسعه یافته اعلام می‌دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала