بینی یک زن در بامیان توسط همسرش بریده شد

© Sputnik / D.Fuladiاحتمال فاجعه انسانی در بامیان
احتمال فاجعه انسانی در بامیان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد در بامیان بینی و رگ‌های دست و صورت خانم خود را با چاقو بریده است. اکنون این زن در شفاخانه ولایتی بامیان تحت مراقبت های جدی قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های خبری افغانستان،  ذکیه رضایی، رئیس امور زنان ولایت بامیان می گوید: “شوهر این خانم قسمت بینی ‌و رگ‌های دستان همسرش را بریده و بعدآ از ساحه فرار نموده است. او تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرار دارد و در پیوند به این موضوع کسی دستگر نشده است”.

محمد علی، مامای این خانم 30 ساله که در هنگام وقوع حادثه در محل حضور داشته است، نیز در این رویداد زخمی شده است.

حمیده 25 ساله می گوید: “شوهرم مرا بی سرنوشت درخانه پدرم مانده بود وقتی از وظیفه آمد مثل دزد شب هنگام خانه پدرم داخل شد، مامایم را با مرمی زد و بالای من تیل انداخت تا آتش بزند اما گوگرد آتش نگرفت و با چاقو رگ‌های هردو دستم و صورتم را قطع کرد”.

جنرال محمد صادق مرادی فرمانده پولیس بامیان نیز گفته است: “شوهر حمیده در ولایت کندهار سرباز اردو ملی است، گفته می‌شود معتاد به مواد مخدر است و دیشب وقتی خانۀ پدر خانمش می‌شود ابتدا مامای زنش را با مرمی میزند که حالا زخمی است و پس از آن بندهای دست و صورت خانم خود را می‌برد.”

پزشکان شفاخانه ولایتی بامیان وضعیت حمیده را وخیم توصیف کردند. آنها بیان داشتند که حمیده به مراقبت های اختصاصی و جراحی اعصاب نیاز دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала