پس از حمایت دوستم قیصاری به یک محل امن منتقل شد

© Photo / Nezamuddin Qaisari FB پس از حمایت دوستم قیصاری به یک محل امن منتقل شد
 پس از حمایت دوستم قیصاری به یک محل امن منتقل شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از آن که عملیات 20 ساعته نیروهای امنیتی افغان برای بازداشت نظام‌الدین قیصاری، ناکام پایان یافت حزب جنبش ملی افغانستان اعلام کرد که این فرمانده سابق نیروهای محلی به یک منطقه امن انتقال یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، جادریس برنا، عضو مطبوعاتی حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان به آوا گفت که نظام‌الدین قیصاری، فرمانده سابق نیروهای پلیس محلی در ولایت فاریاب به یک محل امن منتقل شده است.

این عضو حزب جنبش در حالی از انتقال قیصاری به مکانی نامعلوم خبر داده که عملیات بازداشت این فرمانده نزدیک به جنرال دوستم پس از حدود 20 ساعت درگیری ناکام ماند.

منبع: جنرال دوستم برای کمک به قیصاری وارد عمل می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
منبع: جنرال دوستم برای کمک به قیصاری وارد عمل می‌شود

نیروهای پلیس ولایت «بلخ» حوالی نیمه شب شنبه اقامتگاه قیصاری را در منطقه پنجم شهر مزارشریف محاصره کرده بودند و قصد بازداشت وی را داشتند که با مقاومت نیروهای مسلح تحت فرمان این فرمانده محلی روبرو شدند.

جنرال محمد اجمل فائز، فرمانده پلیس بلخ می‌گوید که دادگاه حکم بازداشت وی را صادر کرده و براساس گزارش‌ها قیصاری به  جذب افراد مسلح غیرمسئول، غصب زمین، زورگویی و آزار و اذیت مردم متهم است.

پیش از این قیصاری معاون جنرال دوستم در ولایت فاریاب بود که تیرماه سال گذشته توسط نیروهای ریاست امنیت ملی افغانستان بازداشت شد و بعدا به‌طور مشروط آزاد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала