تجاوز جنسی بر یک دختر ده ساله در بادغیس

© Photo / Pixabay تجاوز جنسی بر یک دختر ده ساله در بادغیس
 تجاوز جنسی بر یک دختر ده ساله در بادغیس   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عاملان تجاوز جنسی بر یک دختر 10 ساله در ولایت بادغیس از سوی پولیس مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پولیس این ولایت بازداشت شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، وزارت داخله‌ی کشور اعلام کرده است که عاملان تجاوز جنسی بر یک دختر 10 ساله در ولایت بادغیس از سوی پولیس مبارزه با جرایم جنایی این ولایت بازداشت شده‌اند.

در اعلامیه‌ی این وزارت که امروز (دوشنبه، 9 جدی) منتشر شده، آمده است که در نتیجه‌ی بررسی‌های پولیس، 3 دانش‌آموز یک مدرسه‌ی دینی که در قضیه‌ی تجاوز جنسی بر یک دختر ده ساله در این مدرسه دست داشتند، شناسایی و بازداشت شده‌اند.

وزارت داخله در ادامه تأکید کرده است که قضیه‌ی یادشده تحت بررسی بیشتر قرار دارد.

این در حالی است که در تاریخ پنجم جدی یک دختر ده ساله در یک مدرسه‌ی دینی در شهر قلعه نو، مرکز بادغیس مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود.

راحله نادری، رییس امور زنان ولایت بادغیس در آن زمان به روزنامه اطلاعات روز گفته بود که که این دختر ده ساله هنگامی که به تشناب مدرسه‌ی دینی رفته بوده، از سوی یک مرد مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

پسته بادغیس - اسپوتنیک افغانستان
عایدات ۴۵ میلیون دالری در یک سال از پسته بادغیس

 پیش از این 18 نفر به‌ شمول مدرس این مدرسه‌ دینی به اتهام دست‌ داشتند، بازداشت شده‌اند.

براساس آمارهای ریاست امور زنان ولایت بادغیس، از شروع سال روان تا کنون 8 مورد تجاوز جنسی بر کودکان دختر در این ولایت به ثبت رسیده است.

بادغیس در غرب افغانستان از جمله ولایت‌هایی است که آمار خشونت در برابر زنان در آن بالاست. گفته می شود که مردم به دادستانی در این ولایت دسترسی مناسب ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала