دستگیری سه شهروند افغانستان در اسپانیا به ظن تجاوز به سه دختر امریکایی

CC BY-SA 3.0 / Murcianboy / دستگیری سه شهروند افغانستان در اسپانیا به ظن تجاوز به سه دختر امریکایی
دستگیری سه شهروند افغانستان در اسپانیا به ظن تجاوز به سه دختر امریکایی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس اسپانیا روز پنجشنبه سه شهروند افغانستان را به ظن تجاوز به سه دختر امریکایی در جشن شب سال نو میلادی در شهر مورسیا دستگیر کرد.
 تجاوز جنسی بر یک دختر ده ساله در بادغیس   - اسپوتنیک افغانستان
تجاوز جنسی بر یک دختر ده ساله در بادغیس

به گزارش اسپوتنیک به نقل از efe، پولیس اسپانیا روز پنجشنبه اعلام کرد، که سه شهروند افغانستان را به ظن تجاوز به سه دختر امریکایی در جشن شب سال نو میلادی در شهر مورسیا دستگیر کرده است.  

مظنونان از 20 تا 25 سال سن دارند و در اسپانیا آموزش های فنی را آموخته اند.

پولیس گفته است، که مظنونان با سه خواهر که از ایالات متحده بودند، در یکی از قهوه خانه های محلی دیدار و پس از آن به آپارتمان دختران رفتند. دو نفر آنها توسط این سه نفر مورد تجاوز قرار گرفتند و قصد تجاوز به دختر سومی را هم داشتند. در جریان درگیری دختران با متجاوزان دو دختر زخمی شدند.

پولیس در منطقه ای که حادثه رخ داده است به دنبال گواه است و در حال حاضر دوربین های مدار بسته را بررسی می کند.

پولیس می گوید، که یکی از قربانیان در مورسیا تحصیل می کند و دو خواهر دیگر از ایالت اوهایوی امریکا به دیدار او آمده بودند.

در همین حال، شبکه تلویزیونی TVE اسپانیا گزارش داده است، که امریکایی ها قصد دارند اسپانیا را ترک کنند و پرونده تجاوز جنسی آنها را وکلای آنها به پیش خواهد برد.

یادآوری می کنیم، که مورسیا شهری در منطقه خودمختار مورسیا در کشور اسپانیا است و منابع عربی و اسلامی نام این شهر را مرسیه گفته اند. بنیانگذار این شهر عبدالرحمن داخل نام دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала