دستگیری 19 مظنون در پیوند به جرایم گوناگون توسط پولیس کابل

© وزارت داخله دستگیری 19 مظنون در پیوند به جرایم گوناگون توسط پولیس کابل
دستگیری 19 مظنون در پیوند به جرایم گوناگون توسط پولیس کابل  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان از دستگیر 19 تن در 24 ساعت گذشته در پیوند به جرایم گوناگون از کابل خبر داد.
 بازداشت یک دزد حرفه‌ای مشهور در کابل - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت یک دزد حرفه‌ای مشهور در کابل

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان امروز جمعه (20 جدی) نوشت: در پی عملیات های دوامدار نیروهای پولیس در کابل طی 24 ساعت گذشته، 19 تن مظنون در پیوند به جرایم گوناگون مانند چپاولگری، اخلال امن و نظم عامه، زخمی کردن، رهزنی، انتقال سلاح غیر قانونی و سرقت از نقاط مختلف شهر کابل شناسایی و دستگیر گردیدند.
وزارت داخله همچنین نوشته است، که این افراد از مربوطات ناحیه های اول، سوم، ششم، هفتم، نهم، دهم، یازدهم، سیزدهم، پانزدهم، هفدهم و هجدهم شهر کابل دستگیر گردیده اند .
درباره جنگ افزار های سرد و گرم بدست آمده از این افراد این وزارت چنین نوشته است: از نزد مظنونان دستگیر شده دو میل تفنگچه کمری، 11 قبضه برچا و چاقو، یک عراده واسطه نقلیه و 4 قبضه پنجه بکس نیز بدست پولیس آمده است.
ازجمله افراد دستگیر شده، 6 تن آنان در گذشته به ارتکاب جرایم مخلتف مظنون و فراری بودند.

یادآوری می کنیم، که در این اواخر در شهر کابل دزدی و رهگیری توسط دزدان مسلح به اوج خود رسیده  و دزدان حتی در روز روشن راه شهروندان کابل را گرفته و موبایل و پول آنها را می گیرند و یا در برخی موارد آنها را زخمی و به قتل می رسانند.

در هفته گذشته یک دانشجو توسط این دزدان کشته و یک استاد دانشگاه زخمی شده بود، که پس از آن شهروندان کابل با پیامی ما امنیت نداریم در صفحه های اجتماعی از رئیس جمهور و نیروهای امنیتی خواستند تا به این مشکل رسیدگی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала