لحظه به لحظه دربارۀ سقوط هواپیما + عکس و ویدیو

© AP Photo / Sergei Gritsلحظه به لحظه دربارۀ سقوط هواپیما + عکس و ویدیو
لحظه به لحظه دربارۀ سقوط هواپیما + عکس و ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امروز یک هواپیما در ولسوالی ده یک ولایت غزنی سقوط کرد

به گزارش اسپوتنیک، کپتان محمد عزیز عظیم، معاون عملیاتی شرکت هوایی آریانا می گوید که خبر سقوط طیاره شرکت هوایی اریانا کاملا دروغ و بی اساس است، تمام پرواز های این شرکت مصوون و بدون کدام مشکل امروز تا حال صورت گرفته است. دوستان همه مطمین باشند.

عارف رحمانی نماینده مردم غزنی در پارلمان در صحفه توییتر اش نوشته است که یک طیاره 15 نفره مربوط به شرکت آریانا نمی باشد سقوط کرده است.

شرکت مسافربری آریانا نیز در یک خبرنامه نوشته است که تمامی پرواز های دآریانا افغان هوای شرکت به شکل نورمال انجام شده است، و خبر سقوط این هواپیما این شرکت درست نمی‌باشد.

آریانا نیوز به نقل از والی غزنی نوشته است که این هواپیما مربوط به شرکت آریانا نمی‌باشد، ممکن است یک هواپیمای خارجی باشد.

وحیدالله کلیمزی والی غزنی می افزاید که باشندگان محل جسد یک خلبان را از کابین این هواپیما بیرون کشیده اند که شهروند خارجی می‌باشد.

آمریت اطلاعات و ارتباط عامه اداره هوانوردى ملکى افغانستان نیز با نشر یک خبرنامه گفته است که تنها موردی که امروز ثبت گردیده نشست اضطراری یک فروند طیاره نظامی در میدان هوایی شرنه می باشد، که در جریان نشست هیچ گونه آسیبی به کسی نرسیده است.

این اداره از مردم خواسته است تا دریافت معلومات دقیق، نشر اخبار تایید نشده خود داری نمایند.

این در حالی است که رسانه های افغانستان امروز گزارش دادند که یک هواپیمای مسافربری مربوط به شرکت هوایی آریانا که از هرات به مقصد کابل در پرواز بود در ولایت غزنی سقوط کرده است.این هواپیما 110 نفر سرنشین داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала