آریانا، سقوط هواپیمایش را تکذیب کرده است

© Photo / Afghan Airlines / Afghan Airlinesآریانا، سقوط هواپیمایش را تکذیب کرده است
آریانا، سقوط هواپیمایش را تکذیب کرده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عزیزالله عظیمی، سخنگوی والی غزنی از سقوط هواپیمای مسافربری آریانا در این ولایت خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کپتان محمد عزیز عظیم، معاون عملیاتی شرکت هوایی آریانا می گوید که خبر سقوط طیاره شرکت هوایی اریانا کاملا دروغ و بی اساس است، تمام پرواز های این شرکت مصوون و بدون کدام مشکل امروز تا حال صورت گرفته است. دوستان همه مطمین باشند.

به گفته خبرنگار ما در محل، شرکت آریانا به طور قطعی تایید نمی‌کنیم که هواپیما مربوط آریانا باشد. یک بال هواپیما را آریانا «چارتر» گرفته و خدمهٔ آن همه خارجی استند. فقط یک بال هواپیمای آریانا قصد سفر به دهلی را داشت و فعلا در «رادار» دیده نمی‌شود. باقی هواپیما‌های آریانا در زمین هستند.

به گفتهٔ منبع، هواپیمای که قصد سفر به دهلی را داشت از مسیر غزنی پرواز نداشت

این در حالی رسانه های افغانستان گزارش داده اند که هواپیمای مسافربری شرکت آریانا که از هرات به کابل میامد، امروز در ولایت غزنی سقوط کرد.

آمریت اطلاعات و ارتباط عامه اداره هوانوردى ملکى می گوید که امروز، خبری در رابطه به سقوط یک فروند طیاره شرکت هوایی آریانا در رسانه‌های اجتماعی نشر گردید و‌موجب نگرانی تمام مردم کشور گردید. تا همین دقیقه بر اساس معلومات کنترول تاور و ریاست تنظیم ترافیک هوایی کشور هیچ موردی از سانحه هوایی ملکی تایید نگردیده و تمام طیارات شرکت هوایی آریانا در تماس با مرکز اطمینان داده اند.

تنها موردی که امروز ثبت گردیده نشست اضطراری یک فروند طیاره نظامی در میدان هوایی شرنه می باشد، که در جریان نشست هیچ گونه آسیبی به کسی نرسیده است.

اداره هوانوردی موضوع سانحه هوایی در ولایت غزنی را جدا تعقیب می نماید و به محض دریافت معلومات با مردم و رسانه‌ها شریک ساخته خواهد شد. تا دریافت معلومات دقیق، از رسانه های محترم خواسته می شود تا از نشر اخبار تایید نشده خود داری نمایند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала