اعلامیه ارگ ریاست جمهوری در پیوند به اعتراضات مردم ولایت غور

© Sputnikاعلامیه ارگ ریاست جمهوری در پیوند به اعتراضات مردم ولایت غور
اعلامیه ارگ ریاست جمهوری در پیوند به اعتراضات مردم ولایت غور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان با نشر اعلامیه نوشته است، که رییس جمهور افغانستان تا حد ممکن برای برآورده ساختن خواست های شان تلاش خواهد کرد.
 اعتصاب سراسری در ولایت غور  - اسپوتنیک افغانستان
اعتصاب سراسری در ولایت غور

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان با نشر اعلامیه ای درباره اعتراضات مردم غور نوشت: محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان به مردم شریف و با عزت ولایت غور اطمینان می دهد که دولت جمهوری اسلامی افغانستان در تطبیق و برآورده ساختن خواست های برحق شان، تا حد ممکن از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نخواهد ورزید.

در ادامه این خبرنامه آمده است، که در روشنی خواست های مردم غور در پیوند به اعتراض شان به بودجه سال 1399، که در جریان تظاهرات مسالمت آمیز و مدنی مطرح گردید، رییس جمهور کشور هیات باصلاحیتی را توظیف نموده تا با نمایندگان مردم غور از نزدیک صحبت نماید.

همچنین در این خبرنامه افزوده شده است، که رییس جمهوری اسلامی افغانستان در نظر دارد تا در یک فرصت مناسب، و پس از شنود گزارش هیات، از طریق یک ویدیو کنفرانس و یا هم در صورت ضرورت به ولایت غور سفر نموده به گونه ای مستقیم به حرف ها و خواست های مردم آن ولایت گوش فرا دهد.

یادآوری می کنیم، که پیش از این باشندگان ولایت غور در گردهمایی در برابر ساختمان اداره محلی غور، حکومت مرکزی را به تبعیض در برابر باشندگان غور متهم کرده و هشدار دادند، که اگر به خواست های شان از سوی حکومت توجه نشود، اعتراضات را در ولایت های دیگر نیز گسترش خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала