قدردانی عبدالله از همکاری های ایران در دوره جهاد و مقاومت

© Photo / Facebook/moiعبدالله عبدالله
عبدالله عبدالله  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اجرائیه دولت افغانستان در سخنرانی‌اش در مراسم تجلیل ازسالروز پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران؛ از همکاری‌های این کشور با افغانستان در دوره‌های جهاد و مقاومت قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی، در مراسم تجلیل از چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقطه عطفی در تاریخ بوده است.

عبدالله عبدالله؛ با حضور در سفارت ایران در کابل در مراسم تجلیل از چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

رئیس اجرائی دولت افغانستان در این مراسم سالروز پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و از همکاری‌های ایران با افغانستان در دوره‌های جهاد و مقاومت قدردانی کرد.

وی بیان داشت که پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقطه عطفی در تاریخ بوده است.

عبدالله عبدالله همچنین تاکید کرد که روابط اقتصادی و سیاسی میان دو کشور در حال گسترش است.

وی افزود: در دوره حکومت وحدت ملی تلاش شده است که روابط همسایگی و برادری با تمام کشورهای منطقه با حفظ احترام متقابل حفظ و تقویت شود.

عبدالله همچنین ابراز امیدواری کرد که تحولات و تنش‌ها در منطقه فروکش کند.

قابل ذکر است که مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران روز جمعه با حضور مقامات و سیاستمداران سرشناس افغانستان در سفارت ایران در کابل برگزار شد.

عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان، محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرائی، سید حسین عالمی بلخی، وزیر امور مهاجرین افغانستان و چندین چهره سرشناس این کشور در مراسم تجلیل از چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала