ویروس کرونا؛ هجوم ساکنان نیویورک برای خرید مواد ضروری اولیه به فروشگاه‌ها

© REUTERS / Flavio Lo Scalzoویروس کرونا؛ هجوم ساکنان نیویورک برای خرید مواد ضروری اولیه به فروشگاه‌ها
ویروس کرونا؛ هجوم ساکنان نیویورک برای خرید مواد ضروری اولیه به فروشگاه‌ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
و وحشت شیوع ویروس « کووید-19» امریکایی‌ها را مجبور کرده دست به ذخیره آب و غذا، خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و کاغذ توالت و دارو بزنند.

به گزارش اسپوتنیک، وحشت به جان نیویورک افتاده است. به دلیل شیوع ویروس کرونا، صف های طولانی برای خرید مواد ضدعفونی و پاک‌کننده ،آب و مواد ضروری اولیه ایجاد شده است و میدان «Times Square»، خالی شده است.

ترس و وحشت شیوع ویروس « کووید-19» امریکایی‌ها را مجبور کرده دست به ذخیره آب و غذا، خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و کاغذ توالت و دارو بزنند.

به گزارش رسانه های آمریکایی، بسیاری از افراد نگران آن هستند که در صورت بروز اپیدمی، کالاهای ضروری اولیه کمیاب شوند. همه می ترسند و این وحشت ایجاد سراسیمگی کرده است. خیلی ها برنج و آب می خرند

پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادامه اثرات منفی کرونا بر فوتبال اروپا؛ لیگ فرانسه پشت درهای بسته برگزار می‌شود

فروشگاه اینترنتی "eBay" اعلامیه فروش ماسک های صورت، مواد ضدعفونی برای دست و دستمال‌های پاک کننده را متوقف کرد. این کار به دلیل افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها اجرایی شد. زیرا یک بسته دستمال ضدعفونی که فقط 10 دلار قیمت داشت به قیمت 400 دلار در مغازه اینترنتی به فروش گذاشته شد.

در یک آگهی قیمت اولیه فروش بسته‌ای از 50 ماسک که 93 دالر بود در حراج به قیمت 250 دالر فروخته شد. و بسته‌ای از 4 شیشه ماده ضدعفونی کمتر از 900 میلی لیتر به قیمت 118 دالر فروخته شد.

​در فروشگاه اینترنتی آمازون نیز قیمت این نوع کالا سیر صعودی پیموده است. دو شیشه بزرگ ماده ضدعفونی برای دست در 299 دالر فروخته شده در حالی که قیمت معمولی آن فقط 9 دالر است. یک جعبه ماسک به قیمت 20 دالر به قیمت بیش از 1000 دالر به فروش رفته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала