آلوده شدن یعقوب یسنا و همسرش به ویروس کرونا در ایران

© فیسبوک یعقوب یسنا آلوده شدن یعقوب یسنا و همسرش به ویروس کرونا در ایران
آلوده شدن یعقوب یسنا و همسرش به ویروس کرونا در ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکتن از نویسندگان توانای افغانستان در ایران از آلوده شدن خودش و همسرش به بیماری کرونا خبر داد.
درمان نخستین بیمار کرونایی در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
درمان نخستین بیمار کرونایی در افغانستان

به گزارش اسپوتنیک، یعقوب یسنا، نویسنده مشهور افغانستان که در ایران مصروف سپری کردن دورهٔ دکترای خود است، ابتلای خود و همسرش را به ویروس کرونا تأیید کرد.

او صفحه فیسبوکش نوشت: من و اورانوس (همسرم) به ویروس کرونا آلوده شده‌ایم. از بیماری اورانوس ۱۲ روز می‌گذرد، از بیماری من ۸ روز. تا هنوز مقابله‌ی بدن‌های ما در برابر ویروس نسبتا خوب بوده‌است. یعنی در این مدت زمین‌گیر نشده‌ایم. امید دارم بدن‌های ما همچنان مقابله کند. نگران نیستیم. اگرچه این بیماری همگانی است، همگان باید یکسان مورد مراقبت قرار بگیرد. اما بنابه شیوع زیاد ویروس در ایران، ممکن شماری مورد مراقبت قرار نگیرند. بنابراین توقع داریم در صورت لازم مورد مراقبت قرار بگیریم. پنهان‌کاری درست نیست. برای احترام به شفافیت و اطلاعات، اطلاع‌رسانی کردم. دوست‌تان داریم. به شما آرزوِ تندرستی می‌کنیم. می‌دانم دوستان زیاد به من پیام می‌دهند، از پاسخِ پیام‌ها پوزش می‌خواهم؛ ناراحت نشوید.

با درود و مهر
اورانوس و یعقوب یسنا

یادآوری می کنیم، که در حالی این نویسنده افغانستانی از آلوده شدن خودش و همسرش به بیماری کرونا خبر می دهد، که روزانه صدها تن از شهروندان افغانستان از ایران به این کشور می آیند و از میان این بازگشت کنندگان تا اکنون آزمایش بیست و دو نفر آنها به خاطر ویروس کرونا مثبت ثبت شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала