رژیم کاری ادارات دولتی با سه ساعت کاهش تنظیم خواهد شد

© Sputnik / V. Kiselev /  مراجعه به بانک تصاویر رژیم کاری ادارات دولتی با سه ساعت کاهش تنظیم خواهد شد
رژیم کاری ادارات دولتی با سه ساعت کاهش تنظیم خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دنبال 22 مورد مثبت ویروس کرونا در کشور، کمیته‌ی اضطراری جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فیصله کرده است که رژیم کاری ادارات دولتی از آغاز حمل تا ماه رمضان به سه ساعت کاهش تنظیم شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز،  در خبرنامه ای که از سوی دفتر مطبوعاتی سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری به نشر رسیده است، آمده که سه ساعت کاهش در رژیم کاری ادارات دولتی در دومین نشست «کمیته اضطراری جلوگیری از شیوع ویروس کرونا» فیصله شده است.

براساس این فیصله، رژیم کاری در تمامی روزهای هفته «از شنبه تا پنج شنبه» از ساعت هشت صبح تا ساعت 1 بعد ظهر می باشد.

دیروز نیز وزارت کار و امور اجتماعی از تغییر رژیم آغاز و ختم کاری ادارات دولتی در شش ماه اول سال آینده 1399 خبر داده بود.

اخراج دو دیپلمات ایرانی از افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
اخراج دو دیپلمات ایرانی از افغانستان

بر اساس این مکتوب از روز شنبه تا چهار شنبه از ساعت هشت صبح شروع  تا ساعت چهار پس از چاشت ادامه دارد که صرف یک ساعت از 21 تا 1 بعد چاشت به علت صرف غذا و ادای نماز در میان وقفه است.

همین طور در این مکتوب آمده است که رژیم کاری در روزهای پنج‌شنبه، از ساعت هشت صبح تا یک پس از چاشت بدون داشتن کدام وقفه‌ای می‌باشد.

به دلیل شیوع ویروس روند توزیع تا آخر ماه حمل سال آینده متوقف شده است.

این در حالی است که تا کنون 22 واقعه مثبت ویروس کرونا در افغانستان ثبت شده است که 13 واقعه در هرات سه واقعه در سمنگان، دو واقعه در لوگر و یک واقعه در بلخ، کاپیسا و بادغیس به ثبت رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала