تلاش صلیب سرخ برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در زندان‌های افغانستان

© Sputnik / Sergey Averin /  مراجعه به بانک تصاویر تلاش صلیب سرخ برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در زندان‌های افغانستان
تلاش صلیب سرخ برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در زندان‌های افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در همکاری نزدیک با رهبری زندان‌های افغانستان تلاش دارد تا از شیوع کرونا ویروس در این زندان‌ها جلوگیری کند.

به گزارش اسپوتنیک، پاول کشیسک، مشاور روابط عامه سکتور آسیا – اقیانوس آرام کمیته بین‌المللی صلیب سرخ درمورد اقدامات صلیب سرخ برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در زندان‌های افغانستان، گفت: "ما بالای خدمات صحی برای زندانیان کار می‌کنیم... ما با رهبری زندان‌های افغانستان و وزارت صحت عامه افغانستان در چهار زندان با هزاران زندانی کار می‌کنیم: در زندان پل‌چرخی، در زندان ولایت هرات، در زندان ولایت کندهار و در زندان بگرام".

کرونا در افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به 367 رسید

کشورهایی که در آنها درگیری‌های نظامی آرام نشده است، تحت توجه خاص صلیب سرخ و دیگر سازمان‌های بشردوستانه بخاطر خطر شیوع غیرقابل کنترول کرونا ویروس در زندان‌ها و کمپ‌های مهاجرین، قرار دارند.

به گفته پاول کشیسک، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به شفاخانه منطقوی در کندهار متخصصان ویژه برای مبارزه با کرونا ویروس می‌فرستد.

براساس آخرین آمار، در افغانستان تا هنوز ۳۶۷ مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس یا کووید – ۱۹ ثبت شده است که از آنجمله ۷ تن جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала