مصرف ۲۸ میلیونی دولت افغانستان برای آگهی‌دهی در مورد کرونا

© Photo / Facebook.com/gmicafghanistan مصرف 28 میلیونی دولت افغانستان برای آگهی‌دهی در مورد کرونا
  مصرف 28 میلیونی دولت افغانستان برای آگهی‌دهی در مورد کرونا    - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وحید عمر: تاکنون کمیته دولتی ارتباطات عامه 28 میلیون افغانی را خرج آگاهی‌دهی در مورد ویروس کرونا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، وحید عمر، مشاور ریاست جمهوری و مسئول کمیته دولتی ارتباطات عامه، روز (سه‌شنبه، 19 حمل) مسئولیت کمیته دولتی ارتباطات عامه برای وقایه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را که آگهی‌دهی در مورد ویروس کرونا است، به وزارت صحت کشور سپرد.

با گسترش ویروس کرونا در کشور، رئیس‌جمهور غنی با صدور فرمانی در 25 حوت سال گذشته این کمیته را ایجاد کرد و مسئولیت آن را وحید عمر، مشاور ارگ به عهده گرفت.

آقای عمر در نشستی که به منظور انتقال صلاحیت این کمیته به وزارت صحت برگزار شده بود، گفت که برنامه‌های او و همکارانش در این کمیته عملی شده است.

آقای عمر گفت: «ساختن پیام‌های صحی در قالب‌های صوتی و تصویری، هماهنگی با مسؤولان شبکه‌های مخابراتی، چاپ یک میلیون اوراق تبلیغاتی، چاپ و نصب بیلبوردها در کابل، توظیف 60 متخصص صحی و دینی برای شرکت در بحث‌های تخصصی رسانه‌ها و بلند بردن ظرفیت کال سنتر تا مرز پاسخ‌دهی به 5 هزار پرسش در روز، از فعالیت‌های عمده‌ای بود که حالا عملی شده است.»

 زندانیان طالب بی قید و شرط آزاد نخواهند شد - اسپوتنیک افغانستان
زندانیان طالب بی قید و شرط آزاد نخواهند شد

مشاور ریاست جمهوری تأکید کرد که این کمیته پول فزیکی در اختیار نداشت و مقدار پول مصرف شده از آدرس تدارکات ملی اداره امور ریاست جمهوری به مصرف رسیده است.

آقای عمر آگهی‌دهی در پیوند به ویروس کرونا و راه‌های جلوگیری از گسترش آن را مهم خواند و گفت که در صورت ضرورت با وزارت صحت همکاری می‌کند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به 423 تن رسیده و این ویروس در 24 ولایت کشور شیوع پیدا کرده است. براساس گفته‌های وزارت صحت، 14 تن در پی ابتلا به ویروس کرونا درگذشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала