نتایج آزمایش کرونای یک زن در هرات، شش روز پس از وفات‌اش مثبت اعلام شد

© ریاست صحت عامه هراتنتایج آزمایش کرونای یک زن در هرات، شش روز پس از وفات‌اش مثبت اعلام شد
نتایج آزمایش کرونای یک زن در هرات، شش روز پس از وفات‌اش مثبت اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان صحت عامه هرات اعلام کرده‌اند که در 24 ساعت گذشته، 28 مورد مشکوک به ویروس کرونا در آزمایشگاه این ولایت آزمایش شده‌اند که 7 مورد مثبت بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام وطندار، محمد رفیق شیرزی، سخنگوی صحت عامه هرات می‌گوید که این خانم 45 سال سن داشت و مسئولان شفاخانه تجرید و تداوی مبتلایان به ویروس کرونا شش روز پیش از وی آزمایش ویروس گرفته بودند این خانم از بیماری بطن رنج می‌برد و پس انجام عملیات جراحی، درگذشت. شیرزی گفت که نتایج وی شش روز پس از وفات‌اش مثبت اعلام شد.
با گسترش ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس، ظرفیت آزمایشگاه شفاخانه‌های هرات به مراتب کمتر از هفته‌های قبلی گزارش شده است.
در عین حال مسئولان صحت عامه هرات اعلام کرده‌اند که در 24 ساعت گذشته، 28 مورد مشکوک به ویروس کرونا در آزمایشگاه این ولایت تست شده‌اند که 7 مورد مثبت اعلام شده است.
فیروز الدین فیروز، وزیر صحت عامه افغانستان امروز (سه‌شنبه 14اپریل) در یک نشست خبری گفت در 24 ساعت گذشته 49 واقعه‌ی جدید ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسیده است.
در این میان 18 مورد در ولایت کابل، 15 مورد در کندهار، 6 مورد در بلخ، 4 مورد در هرات، 4 مورد در غزنی و 2مورد ننگرهار گزارش شده است.
با این حساب شمار مجموعی مبتلایان به کرونا به 714 مورد می‌رسد که تا کنون 23 تن از بیماران کووید 19 در کشور جان داده و 40 تن دیگر بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала