اطمینان کریم آغا خان به ادامه همکاری هایش با افغانستان

© Photo / M.Naderiاطمینان کریم آغا خان به ادامه همکاری هایش با افغانستان
اطمینان کریم آغا خان به ادامه همکاری هایش با افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان از ادامه همکاری های شبکه انکشافی آغاخان به افغانستان خبر داد.
شاهزاده کریم آقاخان چهارم - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف با آغا خان مسایل بین المللی به شمول افغانستان را مورد بحث قرار داد

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشت: عنوانی محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان نامه ای از سوی والاحضرت شهزاده کریم آغا خان، مواصلت ورزیده است. در این نامه موصوف ضمن ابراز خرسندی از اشتراک نماینده دایمی اش در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور غنی، نگاشته است: به شما اطمینان می‌دهم که شبکه انکشافی آغ خان، همچنان متعهد به ادامه همکاری‌ها در راستای فراهم نمودن یک آینده صلح‌آمیز و مرفه برای همه مردم افغانستان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرده است، که نهادهای شبکه انکشافی آغا خان تلاش‌های وسیع خود را در سطح ملی بر مبارزه با شیوع ویروس کرونا متمرکز ساخته‌اند.

والاحضرت کریم آغا خان در این نامه تصریح کرده است، که اخیراً هیأت شبکه انکشافی آغاخان با وزیر صحت عامه افغانستان دیدار داشته تا از تلاش‌های جمعی شبکه مذکور بخاطر همکاری با ادارات مربوطه دولتی، اطمینان دهد.

وی در اخیر نامه مینگارد: من وضعیت را از نزدیک دنبال می‌کنم و به شما اطمینان می‌دهم که ما به همکاری خود با افغانستان به هر طریق ممکن در شرایط کنونی و در آینده ادامه خواهیم داد. نماینده ‎دایمی من در این زمینه می‌تواند جزئیات بیشتر را در مورد فعالیت‌های آغا خان در افغانستان و در سطح گسترده‌تر در مبارزه با وضعیت اضطراری شیوع ویروس کووید ۱۹ با شما شریک سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала