باشندگان منطقه ای سالار میدان وردک مانع ترمیم لین برق غزنی شدند

© Sputnik / Yuriy Lashovباشندگان منطقه ای سالار میدان وردک مانع ترمیم لین برق غزنی شدند
باشندگان منطقه ای سالار میدان وردک مانع ترمیم لین برق غزنی شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشندگان منطقه‌ی سالار ولسوالی سیدآباد ولایت میدان‌ وردک، مانع ترمیم لین برق وارداتی غزنی شده‌اند.
قطع دوباره برق ولایت غزنی - اسپوتنیک افغانستان
قطع دوباره برق ولایت غزنی

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صبح کابل، ریاست حوزه‌ی غزنی شرکت برشنا اعلام کرده است، که باشندگان منطقه‌ی سالار ولسوالی سیدآباد ولایت میدان‌ وردک، مانع ترمیم لین برق وارداتی غزنی شده‌اند.

این ریاست، روز شنبه (۳۰ حمل) در اعلامیه‌ای نوشته است، که در اثر جنگ، لین برق وارداتی غزنی، در بیست‌ و هشتم ماه جاری، در منطقه‌ی سالار روستای سلطان‌ خیل ولسوالی سیدآباد ولایت میدان‌ وردک، از چندین نقطه قطع شده است.

در اعلامیه آمده است:- "آسیب زیادی به بال‌های دو تاور رسیده و تیم ولتاژ بلند آمریت سیدآباد و یک تیم کمکی ولتاژ بلند مرکز، به منظور ترمیم لین، به ساحه رفتند، اما مردم محل مانع ترمیم شدند".

ریاست حوزه‌ی غزنی شرکت برشنا نوشته است، که به دلیل ممانعت مردم روند کار ترمیم لین با کندی مواجه شده است.

در اعلامیه آمده است، که مشکل تا جایی حل شده، اما در حال حاضر، به دلیل خرابی بیش از حد، ترمیم لین برق زمان بیشتری را در بر خواهد گرفت.

این در حالی است، که پیش از این نیز به دلیل درگیری میان هراس‌افگنان طالب و نیروهای امنیتی، خساراتی به پایه‌های برق وارد شده بود.

ولایت میدان وردک در غرب کابل از ولایات به شدت ناامن است که گروه طالبان در اکثر بخش‌های این ولایت حضور گسترده دارند و هرازگاهی با نیروهای امنیتی درگیر می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала