غنی وضعیت امنیتی ولایت های کندهار و زابل را بررسی نمود

© ارگ ریاست جمهوریغنی وضعیت امنیتی ولایت های کندهار و زابل را بررسی نمود
غنی وضعیت امنیتی ولایت های کندهار و زابل را بررسی نمود  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان از بررسی وضعیت امنیتی ولایت های کندهار و زابل توسط رئیس جمهور این کشور خبر داد.
سفیر اتحادیه اروپا: غنی و عبدالله به توافق نزدیک شده‌اند - اسپوتنیک افغانستان
سفیر اتحادیه اروپا: غنی و عبدالله به توافق نزدیک شده‌اند

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز نوشت: به سلسله جلسات امنیتی با مسئولان امنیتی ولایات، پیش از ظهر امروز نشست امنیتی به ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهور و سر قوماندان اعلی قوای مسلح کشور، برگزار گردید و در آن وضعیت عمومی امنیتی ولایات کندهار و زابل مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این خبرنامه آمده است، که در این جلسه که از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد و داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی نیز در آن حضور داشت، ابتدا فرمانده سپاه ۲۰۵ اتل، فرماندهان امنیه و رئیسان امنیت ملی ولایت های کندهار و زابل در پیوند به وضعیت امنیتی، عملیات‌ها و طرح های آینده در ولایات مربوطهٔ شان، گزارش ارائه کردند.

ارگ ریاست جمهوری افغانستان همچنان نوشته است، که رئیس جمهور غنی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و فداکاری های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، به مسئولان امنیتی متذکره هدایت داد تا در کنار تجهیز نیروهای امنیتی و دفاعی، مطابق رهنمایی‌های وزارت صحت عامه، در امر مبارزه با ویروس کرونا و اتخاذ تدابیر احتیاطی، توجه جدی نمایند.

غنی گفت: گسترش ویروس کرونا هرگز باعث نمی شود تا کسانی که مرتکب جرم می‌شوند، تعقیب و گرفتار نشوند. با مجرمان باید برخورد قانونی صورت گیرد.

رئیس جمهور افغانستان به مسئولان متذکره هدایت داد، تا ضمن رسیدگی به مشکلات مردم با آنان از نزدیک کار کنند، به تامین امنیت گمرکات و شاهراه ها توجه و از اخاذی ها جلوگیری نمایند.

یادآوری می کنیم، که ولایت های زابل و کندهار از ولایت های ناامن افغانستان به شمار می آید و هر از گاهی جنگجویان گروه طالبان دست به حمله های هجومی می زنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала